וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני למופז: "אמנה אותך לממלא מקומי"

פנחס וולף

5.11.2008 / 17:19

על רקע הדיווחים על מתיחות בין השניים, נפגשה יו"ר קדימה עם שר התחבורה. היא גם הבטיחה למנותו לשר הבכיר בממשלתה

יו"ר קדימה ציפי לבני נועדה הערב (רביעי) עם שר התחבורה שאול מופז והבטיחה לו למנותו לתפקיד ממלא מקומה והשר הבכיר בכל ממשלה עתידית שהיא תעמוד בראשה. היא גם הבטיחה ליריבה לשעבר על ראשות קדימה כי יהיה שותף מלא למשא ומתן הקואליציוני לכינון הממשלה בראשותה, אם תנצח בבחירות. מופז הבטיח מצדו ללבני כי בכוונתו להירתם למען קמפיין הבחירות של קדימה. השניים גם סיכמו כי ישקיעו מאמצים ניכרים למען שמירת אחדותה של המפלגה.

בשבועות האחרונים הפעילו תומכיו של מופז לחצים רבים כדי שישוריין עבורו המקום השני ברשימת קדימה לכנסת. היוזמה נתקלה בקשיים משפטיים לאחר שתחילה התנגד היועץ המשפטי של קדימה לשריון המקום השני עבור מופז. לפני שבוע החליטה הוועדה לענייני מפלגה של קדימה בראשות ח"כ צחי הנגבי לאמץ את הצעת הפשרה של השר יעקב אדרי, לפיה בטופס ההצבעה לרשימת קדימה ישוריין מקום מיוחד למספר 2 ומי שירצה להתמודד על המקום יצטרך להודיע על כך בכתב. במידה שלא ייבחר, יוכל להתמודד במקום אחר ברשימה.

בתוך כך, תומכיו של מופז איימו לאחרונה כי ינסו להשפיע על רשימת המפלגה לכנסת הבאה על ידי פגיעה במיקומם של חברי כנסת ושרים שתמכו בלבני. הפעילים איימו שייצרו רשימות חיסול כדי "לוודא שחברי כנסת שייכללו בה יזכו לתמיכה נמוכה במפלגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully