וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם פדרמן מואשם בתקיפת שוטרים

עדי שמחוביץ'

5.11.2008 / 14:20

לפי כתב האישום, פעיל הימין השתולל והיכה את השוטרים שפינו אותו לפני כשבוע וחצי ממאחז בלתי חוקי בקרית ארבע

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד פעיל הימין נועם פדרמן באשמת תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. כתב האישום מתייחס למעשיו של פדרמן בזמן פינוי מאחז בלתי חוקי בקרית ארבע לפני כשבוע וחצי.

מכתב האישום שהגיש עו"ד רוסטיסלב פסק עולה כי בשעות הבוקר, ב-26 באוקטובר, הגיעו כוחות משטרה למאחז בלתי חוקי הסמוך לגבעת חרסינה שבאזור קרית ארבע על מנת לפנותו ולבצע צווי הריסה למבנים שבו. מפקד יס"מ באזור יהודה ושומרון הגיע לביתו של פדרמן במאחז במטרה להציג בפניו את הצו, לפיו שטח המאחז הוכרז כשטח צבאי סגור.

עוד נטען כי פדרמן התעלם ממפקד היס"מ, הפנה לו את גבו והחל לצעוד במהירות לעבר הבית. בשל חששו של מפקד היס"מ כי פדרמן יתבצר בביתו, נעמד מפקד היס"מ בדרכו של פדרמן והודיע לו כי הוא מעוכב. לאחר שפדרמן התעלם, הודיע לו מפקד היס"מ כי הוא עצור. בעקבות כך, החל פדרמן להשתולל ולדחוף את מפקד היס"מ, שהנחה בינתיים את השוטרים להרחיק את פדרמן מהמקום.

ניסה להקים מחדש את המבנים

בשלב זה, נטען בכתב האישום, פדרמן סירב לדרישת השוטרים להתלוות אליהם לרכב המעצר המשטרתי. הוא הפיל עצמו על הקרקע תוך שהוא פוגע בשוטר שניסה להרימו. גם לאחר שהצליחו השוטרים להשתלט עליו ולאזוק אותו, המשיך פדרמן להשתולל ולדחוף אותם וניסה לצאת מרכב המעצר. תוך כדי השתוללותו והתנגדותו צעק פדרמן לעבר השוטרים, בין היתר, "תישרפו בגיהנום, נאצים".

לאחר שהוכנס פדרמן לרכב המעצר הורדו האזיקים מידיו, אך הוא המשיך להכות השוטרים בבעיטות ואגרופים, וניסה להוציא אלה מאפוד אחד השוטרים. כתוצאה מכך נפצע אחד השוטרים בברכו.

הפרקליטות ביקשה מבית משפט לקבוע את תנאי שחרורו מאחר ולפדרמן 12 הרשעות קודמות בעשרות עבירות, בהן תקיפת שוטר, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, העלבת עובד ציבור, תקיפה בנסיבות מחמירות ובריחה ממעצר: "העובדה שהמשיב אינו נרתע מביצוע עבירות פליליות בזמן שהוא ממתין להכרעת דין בתיק אחר המתנהל נגדו, מעצימים את המסוכנות הנשקפת ממנו", נכתב בבקשה. בנוסף על כך טוענת הפרקליטות כי פדרמן ממשיך להגיע למאחז ואף מנסה להקים מחדש את המבנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully