וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה שוקלת לתגבר את הכוחות בבלומפילד

קרן שמש

5.11.2008 / 11:10

לאחר התקרית האלימה בהדר יוסף, במשטרה חוששים מעימות נוסף בין אוהדי הפועל ת"א ובית"ר ירושלים, במהלך ההצגה הכפולה בשבת

משטרת ישראל נערכת למפגש הנוסף בין אוהדי בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, שיתקיים בשבת בבלומפילד. הפועל תארח את מכיב פתח תקוה, ואילו בית"ר ירושלים תתארח מול בני יהודה מספר שעות לאחר מכן. זאת, לאחר התקרית האלימה אמש (שלישי) בהדר יוסף, שהתרחשה על פי עדויות בין אוהדי בית"ר לאוהדי הפועל שהגיעו לצפות במשחק הכדורסל של הפועל אוסישקין.

אוהדי הפועל תל אביב שנכחו אמש במקום האירוע סיפרו כי חבורה של כ-15 אוהדים (שלטענתם לבשו צעיפים של בית"ר ירושלים) הגיעה למקום, הדליקה פצצת תאורה וחיכתה להמון בחוץ. לאחר שאוהדי שתי הקבוצות נפגשו פרצה קטטה במהלכה רכב נפגע, ואדם אחד נפצע קל, ככל הנראה מסכין אותו אספה המשטרה לראיה.

האירוע התרחש יום לאחר ניצחון הפועל תל אביב 0:2 על בית"ר ירושלים. בעקבות התקרית חלק מאוהדי הפועל תל אביב חוששים כי ביום שבת, לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקווה, אוהדי בית"ר ירושלים שמגיעים שעתיים לאחר מכן לצפות במפגש קבוצתם נגד בני יהודה ינסו לפגוע בהם, "האווירה עכשיו היא טעונה ולחוצה, יש פחד שמה שהיה אתמול הוא לא הסוף, אוהדי בית"ר שמגעים לבלומפילד למשחק יחפשו אוהדים של הפועל בהם יוכלו לפגוע צריך להיזהר מכך". סיפר אוהד אדום והוסיף, "צריך להיזהר ואנחנו מקווים שהמשטרה מודעת לעניין. חברים שלי שמגעים בדרך כלל למשחקים עם ילדים לא מתכוונים להגיע למשחק בשבת כי הם פוחדים, צריך לחשוב על פיתרון כי מה שהיה אתמול רק מחמם את האווירה. אתמול הגיעו לשם אנשים שרצו לראות דם, רצו להחזיר את הכבוד לאחר ההפסד, אין סיבה שהם לא ינסו לעשות זאת גם בשבת".

המשטרה בינתיים בוחנת את הדברים ולאחר הערכת מצב תקבע האם יש צורך בתגבור האבטחה במשחקים בשבת, במשטרה מציינים כי הם נערכים לדאוג לשלומם של כל האוהדים שיגיעו לבלומפילד בשבת הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully