וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקיין: "נכשלתי, עכשיו צריך להתאחד"

טלי גולדשטין

5.11.2008 / 6:27

המועמד הרפובליקני לנשיאות הודה בתבוסתו בבחירות. לתומכיו אמר: "טבעי להרגיש אכזבה, אך מחר נתגבר ונתקדם הלאה"

הסנאטור ג'ון מקיין, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, הודה הבוקר (רביעי) בתבוסתו בבחירות. בנאום שנשא בפני תומכיו בפיניקס, אריזונה, אמר מקיין, כי "טבעי הלילה להרגיש אכזבה, אך מחר נתגבר ונתקדם הלאה. לחמנו הכי חזק, אך נכשלנו. הכישלון הוא שלי ולא שלכם. אני מודה לכם על הכבוד הגדול של התמיכה שלכם".

עוד אמר מקיין, כי "העם האמריקאי אמר את דברו בבירור. לא מזמן התקשרתי לסנטור ברק אובמה לברך אותו על בחירתו לנשיא הבא של המדינה ששנינו אוהבים. בתחרות כה ארוכה ומפרכת כקמפיין זה, הצלחתו ראויה לכבוד. הוא הצליח לזכות בקולם של כה הרבה אמריקאים שלא חשבו שתהיה להם אי פעם השפעה. אלו בחירות היסטוריות ואני מכיר את החשיבות לאפרו-אמריקאים ולכבוד העצום שהם חשים. תמיד האמנתי שאמריקה מעניקה הזדמנויות".

מקיין גם התחייב לעשות כל שביכולת כדי לעזור לאובמה להתמודד עם האתגרים. הוא הפציר בכל האמריקאים שתמכו ב להצטרף אליו "בברכות וגם ברצון טוב ומאמץ כן למצוא דרכים להתאחד ולמצוא פשרות כדי לגשר על ההבדלים, להגן על הביטחון, להשיב את השגשוג ולהעניק לילדינו מדינה טובה יותר. אנו אמריקאים ובבקשה האמינו לי כשאני אומר, שום דבר לא כה חשוב לי כמו זה".

"לא הייתי אמריקאי אם הייתי מתחרט על גורל שהעניק לי את הזכות לשרת את המדינה חצי מאה", סיכם הסנאטור המובס את נאומו. "הלילה, נותרתי משרתה של המדינה. זו ברכה מספיקה ואני מודה לתושבי אריזונה על כך. הלילה יותר מכל לילה אני רוחש אהבה למדינה ולכל לתושביה. בין אם תמכו בי או באובמה, אני מאחל לאובמה הצלחה. אני קוראל לאמריקאים לא להתייאש מהקשיים אלא להאמין בהבטחה ובגדולה של אמריקה. אמריקאים לעולם לא נכנעים, מתחבאים מההיסטוריה. אנו עושים היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully