וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון: "שלום במזה"ת יביא ליציבות עולמית"

עידן דורנר

4.11.2008 / 17:50

ראש ממשלת בריטניה קרא לפעול להשגת הסדר בין ישראל לפלסטינים. על הבחירות בארה"ב: "מצפה כבר לעבוד עם הנשיא החדש"

בעוד אזרחי ארה"ב פוקדים בהמוניהם את הקלפיות, ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון הבטיח היום (שלישי) לעבוד בשיתוף פעולה מלא גם עם מי שייבחר ביום לנשיאות, ברק אובמה או ג'ון מקיין. בראון התראיין לרשת הטלוויזיה הערבית "אל-ערבייה", במהלך היום האחרון של ביקורו במפרץ הפרסי. הוא קרא לפתרון מהיר של הסכסוך במזרח התיכון וליישום תהליך השלום.

כשנשאל את מי הוא מעדיף לראות בבית הלבן ענה בראון: "זו החלטה של העם האמריקאי והתוצאות יגיעו בקרוב מאוד. לא משנה מה תהיה התוצאה, כבר נעשתה היסטוריה במערכת הבחירות הזאת - או שתיבחר אישה לתפקיד סגן הנשיא או שייבחר הנשיא השחור הראשון. בכל אופן, זו החלטה של האמריקאים". בראון הוסיף כי "המנהיגות האמריקאית תהיה חשובה ביותר בעתיד הקרוב ואני מצפה לעבוד עם הנשיא הבא, מי שזה לא יהיה".

בראון הביע תקווה שיושג הסדר בקרוב בין הישראלים לפלסטינים: "אני חושב שזה אפשרי, אני חושב שאנשים מבינים איך ניתן לממש את זה. מה שברור הוא שמעט מדי משא ומתן התנהל בחודשים האחרונים. המצב הפוליטי כרגע מקשה על הגעה לפתרון, אבל אנשים מבינים לא רק את החשיבות של השלום, אלא גם איך הוא ייראה בסופו של דבר. בנסיבות המתאימות, יש לפעול במהירות להשגת הסכם שלום".

לדברי ראש ממשלת בריטניה, "אני מצפה מכל האזור להגיע ליציבות. החשיבות של הסדר בין הפלסטינים לישראל היא בכך שזהו המפתח ליציבות באזור ובעולם כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully