וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד ארדן: לא לשדר הנאומים מעצרת הזיכרון ליצחק רבין

ענת קם

4.11.2008 / 15:38

ארדן מאיים כי במידה והשידור לא יבוטל הוא יפנה לערכאות משפטיות, מאחר שהעצרת יכולה לשמש כפלטפורמה לתעמולת בחירות

חבר הכנסת גלעד ארדן פנה היום ליושבת ראש הרשות השנייה נורית דאבוש וליושב ראש רשות השידור משה גביש בדרישה שימנעו שידור ישיר של הנאומים מעצרת הזיכרון לרצח יצחק רבין, שתתקיים במוצאי שבת הקרובה, בה צפויים לנאום גם יושבת ראש קדימה ציפי לבני ויושב ראש מפלגת העבודה אהוד ברק. ארדן טוען, כי מניסיונו גורמים ממחנה השמאל מנצלים את במת העצרת לנאומים פוליטיים ולניגוח יריביהם. עוד טוען ארדן, כי מאחר שמדינת ישראל מתקרבת לבחירות לראשות הממשלה, שידור הנאומים עשוי להוות תעמולת בחירות ששידורה אסור על פי חוקי הרשות השנייה.

בפנייתו של ארדן נכתב: "בימים אלו בהם מדינת ישראל נמצאת בתקופת מערכת בחירות, אבקשך למנוע שידור ישיר של נאומים מהעצרת ונאומי הפוליטיקאים בפרט וזאת בכדי שלא יעשה שימוש בשידור העצרת כפלטפורמה לתעמולת בחירות האסורה על פי חוק הרשות השנייה. אודה לקבלת עמדתך בהקדם, שכן במידה ולא ימנע השידור בכוונתי לפנות לערכאות משפטיות".

יושב ראש רשות השידור משה גביש מסר בתגובה: "בכוונת מנהל 'קול ישראל' לשדר את האירוע , שיש בו עניין לציבור. על פי חוק, חלים כללים מיוחדים על שידורים בעלי גוון פוליטי החל משישים יום לפני מועד הבחירות, כך שהיום אין כל מניעה לעשות כן. אין בכוונתי להיכנס לשיקולי העריכה של מנהל 'קול ישראל' . ודאי שאם תנתן הוראה אחרת ע"י ערכאה משפטית נפעל לפיה".
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully