וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה ברקן: "מה שעשיתי היה לא נכון"

נתיב נחמני

4.11.2008 / 12:48

השחקן והבדרן נעצר בחשד להעלמת הכנסות של מאות אלפי שקלים מאז שנת 1999. "עם מה שנשאר לא ניתן לגדל משפחה"

השחקן והבדרן יהודה ברקן נעצר היום (שלישי) בחשד להעלמת הכנסות בסכום של מאות אלפי שקלים. על פי החשד, ברקן לא דיווח על חלק מהכנסותיו החל משנת 1999. בפרשה חשוד גם בנו רועי. מהחקירה עולה כי ברקן לא דיווח לכאורה על הכנסותיו מהרצאות ומכנסים של חזרה בתשובה.

לאחר מעצרו, הוא הובא לבית משפט השלום בתל-אביב, שם הסכימו הצדדים על שחרורו בערבות עצמית וצד ג' על סך חצי מיליון שקלים. מהדיון בבית המשפט ומעתירת רשות המסים עולה כי החקירה נגד ברקן נוהלה במשך זמן ממושך ורק אתמול הפכה לגלויה.

בבקשה למעצרו נכתב כי ברקן השתמש במרמה ועורמה במטרה להונות את אוצר המדינה ולהתחמק מתשלום מס. "אני מבקש לעלות נקודה חשובה לפרוטוקול", אמר ברקן בדיון, "מה שעשיתי היה לא נכון, אבל יש סיבה מקלה. ההכנסה שלי קוצצה בחצי ועם מה שנשאר לא ניתן לגדל משפחה".

ברקן נחקר תחת אזהרה והודה כי פתח חברות אשר נרשמו על שמות בניו. יחד עם זאת, טען כי עשה זאת משום שהוא מצוי בהליכי פשיטת רגל ואינו יכול להיות בעל מניות בחברות שלכאורה בבעלותו. כמו כן, ברקן הודה כי משך משכורות מאחת החברות, אך מכיוון שאלה לא הספיקו למחייתו, הונפקו גם תלושי שכר כוזבים על שם אחד מבניו. יחד עימו נחקרו גם בניו, רועי ועידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully