וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר לאחר שנהג פעם שנייה תחת השפעת סמים

נתיב נחמני

4.11.2008 / 9:27

בן 26 נעצר כשהוא תחת השפעת סמים, בזמן שרשיונו נשלל לצמיתות. החשוד הוא בן דודו של שלום ימיני המואשם בדרישת מיטל אהרונסון

המשטרה עצרה הלילה תושב חולון בן 26, שנהג תחת השפעת סמים בזמן שרישיון הנהיגה שלו פסול לצמיתות. החשוד, בן דודו של שלום ימיני המואשם בימים אלה בדריסת מיטל אהרונסון, נעצר בפעם השניה בחודש האחרון על אותה העבירה.

מבחינת בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה (ימ"ר את"ן), ימיני הרוויח ביושר את התואר עבריין תנועה סדרתי ומסוכן. ב-7 באוקטובר השנה הוא נתפס על ידם כשהוא נוהג על פי החשד תחת השפעת סמים, זאת בנוסף לכך שרישיונו נשלל לצמיתות על ידי משרד התחבורה. הוא נעצר, הודה בשימוש בסם ודגימות מדמו שנשלחו לבדיקות טקסוקולוגיות במעבדות המשטרה אימתו זאת. ימיני שוחרר לביתו ובימים הקרובים במשטרה היו אמורים להמליץ על הגשת כתב אישום נגדו.

היום נראה שלכתב האישום יתווסף סעיף נוסף. הלילה, במארב יזום שערכו לו הבלשים, נעצר ימיני בשנית, פחות מחודש לאחר המעצר הקודם ובגין אותה העבירה בדיוק. איתו ברכב ישבה גם בת זוגו לחיים. בלשי היחידה העבירו אותו לחקירה באגף התנועה של משטרת מחוז תל אביב ובנוסף גבו השוטרים גם את עדות חברתו. בנוסף לגרסה שמסרה על האירוע בגינו נעצר, סיפרה החברה כי ימיני נוהג כלפיה באלימות ואף נוהג לכלוא אותה בביתו בחולון. בגין זאת הוא הועבר לחקירה במרחב איילון, ומסתמן כי בנוסף לנהיגה תחת השפעת סמים, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו גם בגין החשד לאלימות נגדה.

"אנחנו רואים את העניין בחומרה רבה. אם לא די בכך שהחשוד נהג בפסילה, הוא גם היה תחת השפעת סמים ובפעם השניה. מבחינתנו מדובר בפצצה מתקתקת", אמר לוואלה! חדשות פקד אבי רז, ראש מחלק בילוש בימ"ר את"ן. "החשוד נהג ברכב מבלי שהוא יכול לשלוט בו", הוסיף רז והבטיח שהוא ופקודיו ימשיכו לעשות לילות כימים על מנת להילחם בתופעה החמורה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully