וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית החינוך: "לא נכון להטיל בנו דופי"

נעמה טלמור

3.11.2008 / 19:13

בתגובה להאשמות יו"ר ארגון המורים נגד יולי תמיר, שלחה מנכ"לית משרד החינוך מכתב למורים. "לאחרונה אנו עדים למידע מטעה"

המלחמה בין משרד החינוך לבין יושב ראש ארגון המורים העל-יסודיים, רן ארז, נמשכת. מנכ"לית המשרד שלומית עמיחי, שיגרה היום (שני) מכתב ישירות אל המורים ובו כתבה כי היא מבקשת ליידע אותם בפעולות שהיא ושרת החינוך יולי תמיר החליטו להוציא לפועל כבר בימים הקרובים. "מצאתי לנכון להביא מספר עובדות בפניכם עקב הניסיונות שנעשים לאחרונה להטיל דופי בעבודתנו", כתבה.

במכתבה, ציינה עמיחי בין השאר, כי "בחודשים האחרונים פעלתי מול משרדי האוצר והתחבורה על מנת להסדיר את המשך הפעלת הוראת החינוך התעבורתי בבתי הספר. לאחר דיונים רבים הגעתי להסדר שיאפשר את החזרת המורים הללו לעבודה".

עוד הוסיפה עמיחי כי משרד החינוך תיקצב תוספת שעות לחינוך בתיכונים ובחטיבות הביניים. "לאחרונה אנו עדים למידע מטעה בנושא החזר שעות הלימוד לתלמידים. אולם משרד החינוך תקצב את כל 18 אלף השעות אשר התחייב להן ובהצעת התקציב לשנת 2009 תוקצבה אף תוספת של עוד 5,000 שעות הוראה בהיקף של 30 מיליון שקלים לשנה, בכל אחת מעשר השנים הקרובות", נכתב.

יוגדלו מכסות הפרישה המוקדמת

לגבי הטענה כי לא צומצמו מספר התלמידים בכיתות, אמרה עמיחי, כי התקבלה החלטת ממשלה לדחות בשנה את יישום התכנית, אך שרת החינוך הצליחה להביא להקצאה של 30 מיליון שקלים לנושא כבר בשנת הלימודים הנוכחית, בעוד התקצוב המלא של התכנית יחל בשנה הבאה. עוד אמרה עמיחי כי משרד החינוך אישר את הגדלת מכסות הפרישה המוקדמת למורים.

מכתבה של עמיחי נשלח על רקע ההאשמות שהטיחו זה בזה תמיר ורן ארז בשבוע שעבר. הסיבוב הנוכחי בין השניים החל כאשר ארגון המורים יצא בקמפיין אישי נגד השרה, תחת הכותרת: "יולי תמיר היא אכזבה גדולה".

בתגובה, טענה תמיר שארז אמר לבכירים במשרדה שהוא יחסל אותה פוליטית וקראה "להפסיק שנים של סחטנות ואיומים של רן ארז". לכך הגיב ארז ואמר ש"כאשר שרת החינוך באה ואומרת אני לא מכירה בחופש ההתארגנות והעיסוק של מורים חברי ארגון, אז גם אנחנו לא מכירים בה כשרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully