וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אברג'יל מתמודד עם אישום באנגלית?

עדי שמחוביץ

3.11.2008 / 12:26

מאיר אברג'יל התייצב היום עם אחיו יצחק בבית המשפט לדיון בבקשה להסגירם לארה"ב. פרקליטו: "כל חומר הראיות באנגלית"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק. קריינות: אילן שניג)

"נתגבר על בקשת ההסגרה. בסופו של דבר הצדק ייצא לאור. אתם בעצמכם יודעים שהכל זו המצאה ישראלית". כך אמר היום (שני) מאיר אברג'יל בטרם החל דיון מקדמי בבית המשפט המחוזי בירושלים בעניין ההסגרה שלו, של אחיו יצחק אברג'יל ושלושה מאנשיהם לארה"ב. מאיר אברג'יל השיב לשאלות העיתונאים ואמר כי איננו מכיר את יוחאי מלול, המשמש כעד מטעם התביעה. יצחק אברג'יל סירב להשיב לשאלות הכתבים בעניין.

סניגוריו של מאיר אברג'יל, עו"ד אביגדור פלדמן ועו"ד אבי עמירם טענו בדיון, כי התשתית הראייתית נגדו היא "מינימלית ואינה מספיקה לצורך מעצרו עד לתום ההליכים". עו"ד יורם שפטל, סנגורו של יצחק אברג'יל טען כי "הן האמריקאים והן הפרקליטות הטעו את בית המשפט באופן שיטתי במשך יותר מ-70 יום כדי להביא לכך שכל הנאשמים יישארו במעצר ויהי מה".

עו"ד גל לברטוב מפרקליטות המדינה השיב כי הטענות הועלו עוד לפני שהסניגורים הספיקו לעיין בכל חומר הראיות שלפניהם. "שמעתי טענות בעיקר משני סוגים", אמר לברטוב. "סוג אחד מתייחס לחומר הראיות שחבריי עדיין אינם מכירים והסוג השני - טענות בסגנון אליעזר בן יהודה", לברטוב התכוון לטענת עו"ד שפטל, כי כל חומר הראיות הוגש להם בשפה האנגלית. הדיון בבקשת ההסגרה יחל בסוף נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully