וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - שוב לא שקט

יאיר טריבלסקי

3.11.2008 / 11:15

גם השבוע ניתח עבורכם אסטרולוג הבית יאיר טריבלסקי את מפת הכוכבים בשמים והרי התחזית שלו

זהו שבוע (שבין 2 ל-8 בנובמבר) מאוד עמוס וטעון, והאחראית הראשית לכך השבוע - כמו בשבוע הבא, מעניין - זו ונוס שלנו. כן, ונוס הרגשית, זו שאמורה להיות חמה ואוהבת או סקסית ופרובוקטיבית, לוקחת על עצמה תפקיד כפול השבוע: להראות לנו מה ההפסד שלנו כשאנחנו לא משקיעים במערכות היחסים שלנו מצד אחד ולהוכיח לנו שיש עוד דברים בחיים חוץ מאהבה, והם קשורים להגיון, למיסוד קשרים ולמלה בטחון, הן ביחסים והן בתחום הכלכלי.

מה שבטוח, ששקט לא יהיה כאן, כל עוד היא מביאה לסביבה דרמות משל עצמה... אבל גם מרס לא טומן את ידו בצלחת, כפי שנראה מיד. דווקא בתור שנים שאחראים על מערכות היחסים שלנו ומסמלים את הרגש על שתי פניו, זה שלוקח וזה שנותן, הייתי מצפה ליותר.. התאכזבתי, חברים!

בעיקרון, יש שלוש זויות קשות השבוע כאלה: שתיים של ונוס ואחת של מרס. ליידיס פירסט, כמו שאומרים, אבל לא בטוח שליידי היא המלה הנכונה השבוע לונוס שלנו.

זוית הפעולה של ונוס עם כוכב אורנוס

זו זוית תזזיתית, מהירה כברק ומכה בלי אזהרה. פתאום אתם מגלים שאתם מתווכחים נואשות דווקא עם מי שאוהבים ודווקא כשהרגש נראה נעים כל כך.. מהר מאוד הויכוח גם עלול לעלות לטונים גבוהים ואפילו לניתוק, זמני או קבוע, רק בגלל שעליתם על טורים בלי יכולת לרדת.

זוית כזו עלולה לגרום לדרמה וסערה מכל שטות וזה נוחת באופן פתאומי כשאתם - או הצד השני - מחליטים לקחת פסק זמן, או זוכים בהארה לא צפויה שהקשר "זה לא זה". השינוי הזה יכול לבוא גם ביחסים לא זוגיים והסערה הלא צפויה - עולה ויורדת כפי שבאה, אם נמתין דקה בסבלנות ולא נעשה ממנה עניין. כך גם כל מסקנה והחלטה קיצונית כעת. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה ופה ושם גם תאומים.

זוית הפעולה של ונוס עם סטורן

זו זוית שעובדת בדיוק הפוך מהקודמת: היא מביאה איתה תחושת תקיעות, כובד אמיתי ופה ושם גם סלע על הלב. כן, החיים עלולים להפוך לכמה ימים לעומס של מטלות, אחריות מוגזמת, תקיעות באותם דפוסים, קלקולי מכשירים לא מוסברים (גם בזוית עם אורנוס, אגב, בעיקר מכשירי חשמל) ומצוקה כספית או תחושה שחשבון הבנק ומה שקורה בו הולכים לעזאזל, אם לא נעשה משהו דרסטי בנידון.

בדידות היא פועל יוצא של הזוית הזו ולכן דווקא בגללה כדאי השבוע לא להישאר בבית ולא להגזים עם הקינה העצמית של "אני לבד ואין לי אף אחד": זהו שיש, אבל משום מה הם לא פונקציה בעיניכם, כי הם קלים להשגה ולא עושים עניין. גם פה – עניין של כמה ימים וזה עובר ומי שיושפע מכך בעיקר הם בני ובנות מזל שור, מאזניים, גדי וסרטן.

זוית הפעולה של מרס עם כוכב נפטון

מרס מייצג בחיינו את הדרייב, העשייה, הכיבוש והנפת הדגל.כשהוא פוגש בזוית פעולה את נפטון המטשטש והמערפל, אנו חווים אובדן כיוון זמני, מצבי רוח משתנים שמביאים איתם תחושה של חוסר טעם, אי הבנה של הסיטואציה ולקיחת כל דבר באופן אישי מדי ואיבוד פרופורציות בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הזוית הזו, היא פשוט להמשיך הלאה כרגיל, אבל לשים בצד עוד איזה טייס אוטומטי כדי שיבדוק משם תוך התבוננות, אם זה מתאים לפרטים ולאינפורמציה שאנחנו מכירים ובעיקר לעובדות. ההיצמדות לעובדות, גילוי סבלנות ודחיית החלטות חשובות לשבוע הבא - הם התרופה, בעיקר אם אתה שייך למזלות טלה, דגים, עקרב או שור.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

המיקום המעניין של השבוע

מרקורי עובר למזל עקרב. מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עובר ממזל מאזניים ההרמוני למזל עקרב העמוס רגשית וכל שיחה כעת עלולה להפוך לויכוח אינסופי מהר מאוד. מומלץ דווקא עכשיו לראות ולהקשיב גם לצד השני ולזכור שהרגש כעת הוא האויב מספר אחד של כל החלטה הגיונית, בעיקר אם היא לטובתנו. אז לראות את שני הצדדים ולחשוב הרבה לפני שבאמת נופל האסימון ואיתו גם ההחלטה. יושפעו במיוחד בני מזל תאומים, בתולה, עקרב ושור.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - לא השבוע שלכם, מכל הבחינות. שמרו על פרופיל נמוך, נסו להתבונן ולפעול פחות ובעיקר היו רגישים לביקורת והימנעו מדרמות.

שור – לשמור על מה שיש ולא להמר על מה שאין ובעיקר לא לקבל החלטות קיצוניות ולהתעקש עליהן.

תאומים – מעורבות רגשית גבוהה וקושי להבין את הזולת, עלולים להביא רגעים לא קלים. גלו איפוק וסבלנות כלפי הפרטנרים וכלפי עצמכם.

סרטן – מקבץ הכוכבים הגדל במזל עקרב, שם דגש על הצד הרומנטי ופותח את הלב, רק שחשוב במקביל גם לא לאבד את הראש.

אריה – חוסר זויות פעולה במשך מרבית ימות השבוע עם כוכבים אחרים, עלול להביא איתו תחושת בדידות מסויימת: קבלו את ההחלטות שלכם לבד.

בתולה – החיים הופכים רגשניים יותר וחסרי פרופורציות וגבולות. מומלץ להיזהר שלא להיסחף ולהגזים בתגובות כלפי אחרים.

מאזניים – שבוע עצבני ומתיש, שבו חשוב להיזהר מכל אמירה שאינה במקום ומכל תגובה קיצונית שעלולה להקצין את תגובות השותף.

עקרב – התקשורת שלכם דווקא משתפרת, כשמרקורי עובר למזל שלכם: הגיע הזמן לדבר, עקרבים, ועל הכל.

קשת – ימים יפים עוברים על כוחותינו, כשונוס נמצאת במזל שלכם ואחרי כמה ימים עמוסים רגשית, החיוך שלה – ושלכם – חוזר לתמונה.

גדי – מקבץ הכוכבים הגדל במזל עקרב עוזר לשפר תקשורת עם מוסדות וארגונים ולהרחיב את המעגל החברתי שלכם.

דלי – הכוכבים דוחפים אתכם יותר ויותר למרכז המעגל וליכולת להפגין שליטה ולארגן קריירה: תנו לאמביציה שלכם ביטוי.

דגים – הרחבת אופקים דרך נסיעות או לימודים – זה אולי המסר הסמוי שהכוכבים שולחים. נסו להקשיב לו.

ועד שיעבור השבוע המתיש הזה, ויגיע השבוע הבא שבו יגיעו הדרמות לשיא - שבוע טוף!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully