וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דורסי מיטל אהרונסון - פצצה מתקתקת"

נתיב נחמני ועדי שמחוביץ

3.11.2008 / 8:24

כך טען נציג הפרקליטות לאחר שהוגש כתב אישום נגד שלום ימיני ושי סימון. אמה של מיטל אהרונסון: "שלא ינכו להם בסוף שליש מהעונש"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הפרקליטות הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד שלום ימיני ושי סימון, הנאשמים כי לפני כשבועיים דרסו את מיטל אהרנסון וחברתה מלי יזדי, בתאונת "פגע וברח" סמוך לכיכר רבין בתל אביב. מיטל אהרונסון, בת 27, נהרגה מהפגיעה, וחברתה נפצעה באורח בינוני. על פי העדויות שי סימון היה זה שנהג ברכב ביציאה מהנמל. לטענת המשטרה, באמצע הדרך החליף ימיני את סימון בנהיגה והוא זה שפגע בשתי הצעירות.

בני משפחתה של אהרונסון שנכחו באולם, הקשו על השופט להתחיל את הדיון. עם כניסתו של ימיני, שלפו תמונות של מיטל וקראו לעבר ימיני: "תסתכל עליה, אתה לא זוכר? היית שיכור?". אמה של אהרונסון, ליאורה, אמרה: "אני באתי להשמיע את הצעקה של הבת שלי, שלא תשמיע את קולה יותר לעולם". היא הוסיפה כי "זה כאב שלעולם לא יהיה ניתן להתמודד איתו. אני מקווה שלא יורידו לרוצחים בסוף שליש על ההתנהגות טובה. ההתנהגות הטובה שלהם תהיה בקבר. כל זמן שהם חיים והיא מתה, אין להם שום פריבילגיה".

מנגד, מפאת חוסר מקום באולם הדיונים, עשרות מבני משפחתם וחבריהם של הנאשמים, בהם דמויות מוכרות מעולם הפשע, הקימו מהומה במטרה להיכנס לאולם, אך למרות הרגשות העזים שהפגינו שני הצדדים, עם יציאת בני משפחת אהרונסון מאולם הדיונים, כשעברו דרך עשרות חבריהם של הנאשמים, נרגעו הרוחות ובמסדרון בית המשפט השתררה דממה מוחלטת.

מי נהג ברכב?

כזכור, מיטל אהרונסון וחברתה מלי יזדי נפגעו על ידי ג'יפ מסוג "טויוטה" השייך לויקטור לביא. זמן קצר לפני התאונה, לביא נעצר על ידי שתי שוטרות ביציאה מנמל תל אביב לצורך בדיקת שכרות. על פי החשד, לביא סירב לבדיקה, דחף את השוטרת וניסה להימלט מהמקום רגלית, בעוד חבריו נכנסו לג'יפ ועזבו.

על פי כתב האישום, זמן קצר לאחר הדריסה, השניים התחלפו שוב במקומות הישיבה כשימיני שוב יושב ליד הנהג. לפני שנטשו את הרכב, דרש ימיני מסימון, תוך איומים, להשמיד את הראיות ולנקות כל סימן להימצאותם ברכב. אז עזב את הרכב, וסימון המשיך בנסיעה. מספר רחובות משם נטש את הרכב ונמלט גם הוא מהמקום.

"מרשי חף פשע"

בבקשת הפרקליטות להארכת מעצרם עד לתום ההליכים, טען נציג הפרקליטות עו"ד חיים ויסנונסקי, כי בידו ראיות לכאורה להוכיח את אשמת החשודים. בידי הפרקליטות נמצא אף סרט מצלמת אבטחה של מועדון בנמל, בו תועדה תחילת האירוע וההימלטות משתי השוטרות. כמו כן, קיימים מספר עדי ראייה, בהם אחד שישב כעשרה מטר ממקום הדריסה בזמן התאונה, ומספר קלטות אבטחה לאורך מסלול ההימלטות.

עורכי דינו של ימיני הכחישו בשמו את ההאשמות נגדו "מרשי לא מוסר כרגע שום גרסה מלבד זו שאין לו יד ורגל בעבירות המיוחסות לו", אמר עו"ד מוטי כץ המייצג את ימיני יחד עם עו"ד אלי כהן. "אם לא הייתי מאמין לו, לא הייתי מבקש מהמשטרה לבדוק אותו בפוליגרף. מביאים כאן אדם לדין על פשע שהוא לא ביצע ואני אומר את זה במאה אחוז – מרשי חף מפשע".

"מבחינתנו שני הנאשמים ביצעו את המיוחס להם יחד, בצוותא, ולכן אנחנו מייחסים להם את אותם סעיפי העבירות בדיוק והם מהווים פצצה מתקתקת", אמר נציג הפרקליטות.

בתגובה לטענת עורכי הדין, שלא ניתנה להם האפשרות להגיע לחקר האמת, קראה אמה של אהרונסון: "האמת מעל לפני השטח והבת שלי מתחת לאדמה".

ביום שישי הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד ויקטור לביא, בעל הרכב, שבילה עם השניים מוקדם יותר באותו הערב. לביא הואשם בתקיפת שוטר, נהיגה בשכרות וסירוב לבדיקת שכרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully