וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים עונים לרמון: "אתה עבריין ומסית"

פנחס וולף

3.11.2008 / 6:00

בעקבות דבריהם של רמון ובן-אליעזר נגד ציבור המתנחלים, יגיש ועד מתיישבי השומרון קובלנה נגדם ליועמ"ש על לשון הרע והסתה

ועד מתיישבי השומרון יגיש היום (שני) ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, קובלנה פלילית על לשון הרע והסתה נגד המשנה לראש הממשלה חיים רמון (קדימה) ושר התשתיות בנימין בן-אליעזר (העבודה). זאת, בעקבות דבריהם החריפים של השניים אתמול בישיבת הממשלה נגד התבטאויות של מתנחלים ביהודה ושומרון.

ההחלטה להגיש את הקובלנה התקבלה אמש בישיבת חירום של הוועד בהשתתפות משפטנים ואישי ציבור. בישיבה הוחלט גם לשקול הגשת קובלנות נגד שרים נוספים, אולי אפילו נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט. המתנחלים לא הגיבו אתמול להתקפות עליהם מצד שרי הממשלה.

"בראש המסיתים ומוציאי הדיבה עמד העבריין המורשע חיים רמון", נכתב בין היתר בקובלנה, "הוא יזם את הישיבה וקרא לעצור מאות אזרחים על סמך 'מידע מודיעיני'. החרה החזיק אחרי רמון, השר פואד בן-אליעזר שקרא לציבור המצוין של מתנחלי יו"ש אנשים בעלי 'חשיבה שטנית', לא פחות ולא יותר, ואף ביקש לפתוח כנגדם ב'בליץ' (שמשמעותו בשפה הגרמנית, מלחמת בזק רצחנית)".

בא כוח ועד מתיישבי השומרון, עו"ד דורון ניר צבי, כתב בסוף הקובלנה כי "אי פתיחה בחקירת השרים תהווה משוא פנים מובהק, שהרי שמואל בן-ישי, שאמר על הריסות 'חוות פדרמן' מספר מילים כנגד חיילי צה"ל (גם הם ציבור שאיננו מוגדר בדיוק כמו במקרה דנן) נעצר ונחקר באופן מהיר למדי". עו"ד ניר צבי התייחס להתבטאותו של תושב קריית ארבע שקילל את חיילי צה"ל ואיחל להם "שיינגפו מפני אויביהם ושגורלם יהיה כגורל גלעד שליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully