וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בליכוד: "איתם יסב נזק למפלגה"

3.11.2008 / 1:50

לדברי הגורמים, יו"ר הליכוד נתניהו מסתייג מהצטרפותו של חה"כ מהאיחוד הלאומי - מפד"ל, שעלולה "לגרום נזק תדמיתי למפלגה". קדימה: "הימין הקיצוני חוזר"

גורמים בליכוד הביעו הלילה (שני) הסתייגות מהצטרפותו של ח"כ אפי איתם לליכוד. הגורמים אמרו לגלי צה"ל כי איתם "יסב נזק תדמיתי כבד לתנועה". בהתייחסם להודעתו המוקדמת יותר של בני בגין על הצטרפותו לליכוד אמרו הגורמים: "בניגוד לבגין, שאמנם מחזיק בדעות ימניות מובהקות, איתם מצטייר כאיש הזוי". הם ציינו כי גם יו"ר המפלגה, ח"כ בנימין נתניהו, מסתייג מהאפשרות שאיתם יתפוס מקום ברשימת הליכוד לכנסת הבאה.

במפלגת קדימה הגיבו בביטול לחיזוק תנועת הליכוד על ידי גורמים פוליטיים שונים. לדברי גורם בקדימה, "הימין הקיצוני חוזר ובגדול. אט אט נחשף הציר משה פייגלין, בני בגין, בנימין נתניהו ואפי איתם. עכשיו זה ברור שבחירתו של הציבור בישראל היא בין המרכז השפוי בראשות לבני וקדימה, לבין הימין ההזוי בראשות ביבי והליכוד".

הדברים נאמרו בעקבות גל ההצטרפויות שפקד היום את הליכוד. ראשון היה השר וחבר הכנסת לשעבר בני בגין שהודיע כי הוא מתכוון לחדש את חברותו בליכוד ולהתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת. בליכוד הגיבו בהתלהבות על החלטת בגין. ח"כ לימור לבנת אמרה כי "בגין הוא מהדמויות הערכיות, הישרות והמוכשרות". יו"ר סיעת הליכוד גדעון סער אמר בתגובה כי "בגין יהיה תוספת כוח אדירה לליכוד לניצחון בבחירות הקרובות. הוא סמל לדבקות בערכים ובאידיאולוגיה לניקיון כפיים ולניקיון דעת".

ח"כ אפי איתם, הודיע אף הוא כי יצטרף לליכוד. איתם הודיע היום שהחליט לפרוש ממפלגת אח"י שהקים ומסיעת האיחוד הלאומי-מפד"ל, והוא ככל הנראה יתמודד בפריימריז של הליכוד במטרה לרוץ לכנסת במסגרת רשימת המפלגה.

גם דוברת צה"ל לשעבר תת-אלוף (במיל') מירי רגב הודיעה היום על הצטרפותה לליכוד ועל כוונתה להתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת. במסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, אמרה רגב כי "דרכה של הליכוד משקפת את ערכיי והשקפת עולמי. אני מאמינה כי לשלום ניתן להגיע אך ורק מתוך עוצמה ועמידה על האינטרסים הלאומיים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully