וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב אשדוד דקר את אשתו וניסה להתאבד

נתיב נחמני ויוסי מדריסוביץ'

2.11.2008 / 19:45

תושב העיר חשוד שדקר את אשתו במהלך ריב מחוץ למשרד עורכי הדין שמטפל בתיק הגירושים שלהם. השניים פונו במצב קשה לביה"ח

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ענת ברק)

תושב אשדוד בן 60 חשוד שניסה הערב (ראשון) לרצוח בדקירות סכין את אשתו, בת 58, ולהתאבד לאחר מכן. כוחות גדולים של מגן דוד אדום ומשטרה הגיעו למקום. השניים נפצעו באורח קשה בפלג גופם העליון ופונו כשהם מונשמים על ידי צוות טיפול נמרץ של אזור לכיש לבית החולים "קפלן" ברחובות.

האירוע התרחש מחוץ למשרד עורכי הדין שמטפל בתיק הגירושים של השניים, ברחוב "הציונות" בעיר. בני הזוג, להם שלושה ילדים, נפרדו לפני כחודש. לפני 13 שנים לבעל נפתח תיק בגין איומים על אשתו.

לפני כשבועיים אירעה תקרית דומה גם כן באשדוד, כאשר ז'ילבר פדידה דקר לפי החשד למוות את אשתו לשעבר, רוזי פדידה בת ה-48. על פי כתב האישום שהוגש נגדו הבוקר, ההחלטה לרצוח אותה התקבלה בלבו לאחר שהבין כי יש לה בן זוג אחר. פדידה המתין למרגלות ביתה של גרושתו, כאשר ירדה לקומת הקרקע, התפתח ויכוח בין השניים ובמהלכו ככל הנראה שלף הבעל את הסכין ודקר אותה לעיני ההולכים ברחוב. השניים היו מסוכסכים על רקע חלוקת רכושם המשותף במסגרת הליך גירושים בו נמצאו. נגד הבעל הוצא צו הרחקה מאשתו, אך במשטרה לא נמצאו כל תלונות רשומות שלה נגדו, אלא דווקא ההפך.

תקרית נוספת של רצח במשפחה אירעה לפני תשעה ימים כאשר קצין המשטרה מייקל פישר, בן 29, רצח את אשתו הילה, בת 30 ואת שני ילדיהם: יובל בן השלוש וירדן בת החודשיים. לאחר מכן התאבד פישר. הם נמצאו ירויים בראשם וללא רוח חיים בדירתם ברחוב בן צבי בהוד השרון.

חיים, בעל חנות במקום ועד ראייה למקרה הדקירה סיפר לוואלה! חדשות: "ראיתי אדם שמנסה 'לחתוך' את אשתו. הוא דקר אותה עם סכין קטנה כמה פעמים ואחר כך ניסה לדקור גם את עצמו. ניסינו להפריד בין השניים עד שהמשטרה הגיעה למקום. בהתחלה לא ממש הבנו מה קורה, אבל אז ראינו את האישה על הרצפה ואת הבעל עומד לידה".

נסיבות האירוע לא היו ברורות בתחילה, ועלה החשש כי מדובר באירוע על רקע לאומני. בעקבות האירוע הורה מפקד מחוז דרום במד"א להעלות את רמת הכוננות באזור לרמה ג', שהיא הרמה הגבוהה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully