וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והזוכה הוא

ענת קם

2.11.2008 / 19:47

אחרי עיכובים רבים, קבוצת "רדיו הבירה" שבראשה משה שלונסקי, זכתה במכרז להפעלת הרדיו האזורי בירושלים

קבוצת "רדיו הבירה" זכתה במכרז להפעלת הרדיו האזורי באזור ירושלים. בישיבת מועצת הרשות השנייה שהתקיימה היום, קיבלה הקבוצה 87.7 נקודות בשקלול כל הסקירות ולאחר תשאול שנערך לה. קבוצת רדיו ירושלים שהפעילה את התחנה ב-12 השנים האחרונות, קיבלה 80.6 נקודות.

בעלי הקבוצה הזוכה הם: רדיו הבירה שותפות מוגבלת, ארומה אספרסו בר בע"מ, ג'קי בן זקן ייזום ופיתוח בע"מ, אדלר חומסקי תקשורת שיווקית בע"מ, קבוצת לוגיה בע"מ, רוני הפקות נימרון שירותי תיאטרון בע"מ וניהול ויואב גרוס ובני מנשה בע"מ. מנכ"ל הקבוצה הוא שלום אורן ויושב הראש הוא משה שלונסקי. הקבוצה זכתה בזיכיון לתקופה של ארבע שנים עם אפשרות הארכה, עד 12 שנים נוספות. ישיבת המועצה נוהלה על ידי חבר המועצה עורך הדין מיכאל אבירם, מאחר שיושבת ראש המועצה נורית דאבוש פסלה עצמה מלהשתתף בדיון.

"עוד סמל ירושלמי עובר לידיים תל אביביות"

המכרז על הפעלת הרדיו באזור ירושלים התעכב במשך חודשים ארוכים. זו התחנה היחידה מבין התחנות בגל הראשון של המכרזים, שרק עתה נבחר בה הזוכה. רבים מחברי המועצה פסלו עצמם מלהשתתף במכרז על רקע ניגודי אינטרסים, כולל דאבוש, שפסלה את השתתפותה בגלל עבודתה המשותפת עם משה שלונסקי, יושב ראש קבוצת "רדיו הבירה".

לאחרונה משכה קבוצת רדיו ירושלים את עתירתה נגד המכרז בעקבות קביעת בית המשפט, כי את כל הטענות ניתן יהיה להציג לאחר ההחלטה. הקבוצה טענה, כי קבוצת "רדיו הבירה" במכרז אינה עומדת בתנאי הסף של הרשות השנייה ואין לתת לה להשתתף במכרז.

עורך הדין מיכאל אבירם: "לאחר שהמועצה שמעה את יועצי התוכן של המכרז, את היועצים הכלכליים והמשפטיים ולאחר שקיימה תשאולים מול שתי הקבוצות המציעות במכרז הגיעה לכלל מסקנה, כי 'רדיו הבירה' היא הזוכה במכרז".

משה שלונסקי מסר בתגובה: "אנחנו מאוד שמחים. עכשיו נתחיל לעבוד ברצינות ונתחיל לשדר הכי מהר שאפשר".

שמוליק שם טוב, יושב ראש הדירקטוריון של רדיו ירושלים: "הדבר שחששנו ממנו במשך כל החודשים האחרונים התממש וזו הסיבה שפנינו לבית המשפט עוד לפני השימוע. נבקש את ניירות המכרז המלאים, נבדוק את ההחלטה ונחליט על המשך פעילותנו".

מיכה לוי, הבעלים של רדיו ירושלים ב-12 השנים האחרונות: "לא סתם פנינו כבר לפני המכרז לבית המשפט. 12 שנה אנחנו מפעילים רדיו לטובת תושבי ירושלים, למרות תקופות מיתון כלכלי ופיגועים דחפנו את היד לכיס ולא עברנו על שום הוראה של הרשות השניה. נדרוש לקבל את הפרוטוקולים ונמשיך את המערכה בכלים המשפטיים. מאוד מצער שעוד סמל ירושלמי עובר לידיים תל אביביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully