וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלל בקשיש ונידון ל-16 חודשי מאסר

עדי שמחוביץ

2.11.2008 / 17:05

ויליאם פינטו, עובד זר מהודו, הורשע בהתעללות בקשיש בן 77. הסיבה להקלה בעונש: "הנאשם הינו נתין זר שמנהגי הארץ אינם מנהגיו"

בית המשפט המחוזי בתל אביב, גזר היום (ראשון) 16 חודשי מאסר בלבד על ויליאם פינטו, עובד זר מהודו, שהורשע על פי הודאתו בהתעללות בקשיש חסר ישע. הקשיש בן ה-77 מת לפני כחודש, ללא קשר להתעללות.

בהחלטתו על העונש שניתן לעובד הזר, בחר השופט ג'ורג קרא להתחשב דווקא במוצאו וציין כי "אין ספק שהמעשים המיוחסים לפינטו הינם מעשים מכוערים, בזויים ושפלים. עם זאת, גזר הדין ניתן בהתחשב בהודאתו ומתוך התחשבות בעובדה כי הנאשם הינו נתין זר הנושא את עונשו בארץ זרה שמנהיגיה אינם מנהיגיו, ששפתה אינה שפתו, שמאכליה אינם מאכליו וש'כלוא בתוך עצמו' בהיעדר יכולת תקשורת עם אחרים, בנוסף להיותו כלוא מאחורי סורג ובריח".

פינטו עבד כמטפל סיעודי לקשיש שהיה חולה אלצהיימר ושבעקבות מחלתו לא היה מסוגל לדאוג לצרכי מחייתו, בריאותו ושלומו. בשלוש הזדמנויות שונות בתחילת שנת 2008 התרחשו מעשי התעללות.

בכתב האישום צוין כי בזמן שפינטו רחץ את הקשיש במקלחת, הוא דחף אותו מצד לצד, כיוון זרם מים ישירות לפניו, סיבן את עיניו וסטר לו בלחיו ליד העין. בהזדמנות אחרת, היכה פינטו את הקשיש בחוזקה, דחף אותו וסטר לו לאחר שהגיף את דלת חדר האמבטיה בראשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully