וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בני בגין: גם מירי רגב מצטרפת לליכוד

פנחס וולף

2.11.2008 / 15:52

דוברת צה"ל בזמן מלחמת לבנון השנייה תתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת. "רק נתניהו יוכל לשמור על אחדות ירושלים"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

דוברת צה"ל לשעבר תת-אלוף (במיל') מירי רגב הודיעה היום (ראשון) על הצטרפותה לליכוד ועל כוונתה להתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת. במסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, אמרה רגב כי "דרכה של הליכוד משקפת את ערכיי והשקפת עולמי. אני מאמינה כי לשלום ניתן להגיע אך ורק מתוך עוצמה ועמידה על האינטרסים הלאומיים שלנו".

רגב גם הביעה תמיכה במנהיגותו של נתניהו ואמרה: "רק הליכוד ונתניהו יוכלו לשמור על אחדות ירושלים, להצמיח את הכלכלה ולהתמודד עם האתגרים הביטחוניים והמדיניים". לדבריה, "מדינת ישראל זקוקה למנהיגות אחרת. האיש היחיד שיכול להוביל את מדינת ישראל מול כל האיומים והאתגרים הוא בנימין נתניהו, מנהיג עם חזון, דרך ויכולות מוכחות במגוון תפקידים; בהם, ראש ממשלה, שר החוץ ושר האוצר".

היא הוסיפה כי "אני מתמודדת על מקום ברשימת הליכוד לכנסת, אולם לא הובטח לי דבר. אני מתמודדת כשווה בין שווים. לא בלי חששות, אך עם ביטחון שזה הדבר הנכון לעשות".

מוקדם יותר היום פורסם, כי גם השר וחבר הכנסת לשעבר בני בגין מתכוון לחדש את חברותו בליכוד ולהתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת. בליכוד הגיבו בהתלהבות על החלטת בגין. ח"כ לימור לבנת אמרה כי "בני בגין הוא מהדמויות הערכיות, הישרות והמוכשרות". יו"ר סיעת הליכוד גדעון סער אמר בתגובה כי "בני בגין יהיה תוספת כוח אדירה לליכוד לניצחון בבחירות הקרובות. בגין הוא סמל לדבקות בערכים ובאידיאולוגיה לניקיון כפיים ולניקיון דעת".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully