וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזרקי אותם

אופיר בר-זהר

2.11.2008 / 14:40

ורדה רזיאל ז’קונט התבקשה לקצץ 70% משכרה ותעזוב את רדיו 99, אבל לא לפני שפנתה לרשות השנייה בטענה שהתחנה הפרה החוזה איתה

הפסיכולוגית הרדיופונית ורדה רזיאל ז'קונט פנתה אתמול במכתב לרשות השנייה, בטענה כי הסכם הניהול שנחתם בין רדיו 103 ורדיו 99 מהווה הפרה של החוזה עמה. ל-TheMarker נודע כי במכתב שנשלח לכל חברי המועצה וכן למנכ"ל הרשות, מסבירה רזיאל ז'קונט כי הסכם הניהול בין הצדדים, אשר קובע כי כל ההתקשרויות שנערכו דרך רדיו 99 יסתיימו, מפר את החוזה שלה עם התחנה אשר עתיד להסתיים רק במאי 2010.

"הנני פונה אליכם לבדוק את האפשרות שמא הסכם הניהול שעומד כעת בפני אישורכם, ישמש לכאורה אמצעי להתנערותו של הזכיין (גאידמק, א"ב) מהתחייבויותיו, ודרך לריקונה של החברה בעלת הזכיון מתוכן כספי", כותבת רזיאל ז'קונט." האם אינכם סבורים שהסכם ניהול כזה, משהובא לאישורה של רשות ציבורית, חייב לכלול סעיף המבטיח שכל התחייבויותיו של הזכיין, הנוכחיות וגם העתידיות, יכובדו?".

רדיו 99 נמצא כיום בשלבי העברת בעלות, לאחר שרדיו 103 רכש אותה מידיו של ארקדי גאידמק. בשלב זה גאידמק הפסיק לשלם את משכורות העובדים והן משולמות על ידי רדיו 103, בניגוד להסכם. הטאלנטים בתחנה התבקשו לקצץ בשכרם בשיעור של כ-30% לקראת החלפת הבעלות על הרדיו. ל-TheMarker נודע מפי מקורבים, כי ורדה רזיאל ז'קונט התבקשה להוריד כ70% משכרה הקודם. רזיאל ז'קונט עברה לרדיו 99 מרדיו 103 כמה חודשים בלבד קודם לכן, וכאשר רכשו אנשי רדיו 103 את התחנה גרסו מקורבים כי "היא תשלם את מחיר עזיבתה את רדיו 103".

מהרשות השנייה טרם נמסרה תגובה. מוורדה רזיאל ז'קונט לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully