וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים למזוז: "התערב בעניין 'בית המריבה'"

2.11.2008 / 14:23

הח"כים טוענים כי לדיירי הבית בחברון יש הוכחות לבעלותם על המבנה, וכי הדיון בנושא בבג"ץ יגרור אי צדק שיפגע באמון הציבור

חברי כנסת, ביניהם שמונה ראשי סיעות, פנו ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בדרישה לקיים דיון נוסף בעניין "בית המריבה" בחברון. במכתב למזוז כתבו הח"כים, כי יש לקיים את הדיון הנוסף "לאור הראיות החדשות שהוגשו ביום חמישי האחרון לפרקליטות המדינה, ובתוכן קלטת שבה מודה המוכר הערבי כי אכן מכר את הבית, קיבל את מלוא תמורתו, וכי גם את השיפוצים בו ביצע עבור הרוכשים".

"כנציגי ציבור אנו סבורים שהקלטת החדשה, שהוצגה גם בתקשורת, מחזקת את סימני השאלה המטרידים סביב עצם ההחלטה לפנות את הבית מיושביו-בעליו", המשיכו הח"כים. "נראה כי המתיישבים מצוידים בהוכחות כבדות משקל להוכחת טענותיהם, אך הם מנועים מלהיעזר בהוכחות אלה משום שהדיון מתקיים בבג"ץ (בניגוד למקובל בערכאות נמוכות יותר). רק מסיבה זו, הם עלולים למצוא עצמם מחוץ למבנה שנרכש בממון רב, במהלך כל תקופת הבירור המשפטי, שעלולה להמשך שנים".

חברי הכנסת הזהירו כי "תוצאה כזאת תהיה עוול משווע ומנוגדת לצדק. תחושה כבדה של אפליה בוטה ואי צדק מלווה את המהלך כולו. כנציגי ציבור אנו מתריעים, שהמשך ההתנהלות הנוכחית ותוצאתו כאמור לעיל, עלולה לפגוע באופן משמעותי באמון הציבור במערכת המשפטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully