וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - עומס רגשי

יאיר טריבלסקי

9.11.2008 / 10:06

השבוע הזה מתחיל בסערה רגשית גדולה, אבל יסתיים בתחושה של איפוק ושליטה על הרגשות שלנו. טריבלסקי עם התחזית השבועית

המעורבות הרגשית שלנו הולכת וגדלה השבוע (שבין 9 ל-15 בנובמבר), אבל לקראת סוף השבוע משהו משתנה במגמה הזו ותחושה של שליטה ואיפוק מופיעה במערכות היחסים. האם זה השקט שלפני הסערה? כנראה שכן...

הזוית הקשה של השבוע

זוית פעולה בין השמש במזל עקרב לכוכב נפטון במזל דלי. זוהי זוית שבה המעורבות הרגשית שלנו הופכת גבוהה במיוחד וגורמת לערפול ולבלבול. קצת קשה עכשיו לקבל החלטות חכמות ולראות את התמונה המלאה. מצד שני, היצירתיות חזקה במיוחד והרגשות עדינים ומציפים. חשוב להתייעץ לפני כל החלטה, או לדחות החלטות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דגים, עקרב ושור.

הרגשות השבוע

צמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו הכוחני. זו אחת מהזויות רבות העוצמה באסטרולוגיה, חברים. ונוס מייצגת את כל מה שקשור לרגשות ולנתינה בכלל, בעוד פלוטו הוא הכוכב היצרי והכוחני ביותר. צמידות של שני אלה עשויה להביא איתה אהבה לוהטת וסערת חושים, או דחף הרסני של לשבור ולהרוס הכל, כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

מערכות היחסים שלנו עלולות לסבול השבוע מרגישות יתר, מעורבות יתר, דרמות וסערות במינון גבוה ופה ושם גם אולטימטום כזה או אחר. אם נוכל לגלות איפוק ולתעל את הזוית הזו ליצירתיות שלנו, לנתינה ממקום של עומק ומשמעות ולניקוי משקעים רגשיים שהצטברו - הרי שהרווחנו בגדול. מעבר לכך, סערות יצוצו, אבל כדאי שלא לקחת את הכל אישי מדי ולהגיב באופן אגרסיבי. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, עקרב קשת ותאומים.

המעבר המעניין של השבוע

ונוס עוברת ממזל קשת למזל גדי. אחרי שנצמדה לפלוטו וצבעה את היחסים שלנו בסערות לא קטנות, עוברת ונוס ממזל קשת הסוער למזל גדי המאופק ונראה שאנו חווים משהו הרבה יותר רגוע ושליו, עם קצת פחות כובד על הלב. זהו זמן טוב למסד יחסים, לרדת רגע לקרקע אחרי הסערות של הזמן האחרון ולבחון בשקט מי בעצם נגד מי אחרי כל הרעש הזה.

בעוד שבוע יעבור פלוטו למזל גדי וסוג אחר של רעש יתחיל – או בעצם התחיל לפני חצי שנה ותיכף יבוא הגל הבא. אבל בינתיים, זהו זמן טוב להתחבר לרגע לצד השקט שיש בכל אחד מאיתנו, לאותו ציר פנימי שאפשר להישען עליו לבדוק ממה אנחנו עשויים עכשיו, אחרי השבועות האחרונים ובעיקר לרדת לקרקע והפעם - זו הכלכלית, שדורשת מאיתנו דין וחשבון בנושא חשבון הבנק שלנו, הצרכים החומריים והעובדות של כאן ועכשיו. הגיע הזמן לעשות לעצמנו ולביתנו ויפה שעה אחת קודם. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

התקשורת שלנו

עמוסה ולא קלה. מקבץ כוכבים במזל עקרב ובראשו מרקורי כוכב התקשורת, מביאים איתם מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, פתיל קצר ותגובה מהירה מדי, לעתים ללא שיקול דעת מספק. כל דבר עמוס רגשית, כל דבר עלול להילקח באופן אישי מדי ולאבד פרופורציות וכדאי מאוד להיזהר עכשיו שלא לאבד שליטה ובעיקר את הראש. למי כדאי בעיקר לגלות איפוק וגישה חכמה? לבני מזל תאומים, בתולה, עקרב ושור.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - מעורבות רגשית גבוהה, פתיל רגשי קצר וצורך להתבונן מהצד ולא להגיב במהירות.

שור - אחרי שבוע סוער מגיע סוף שבוע רגוע יחסית: כעת הזמן להציב שתי רגליים איתנות על הקרקע.

תאומים – התחום המקצועי והלימודי דורשים התייחסות מיוחדת, כמו גם הנושא הבריאותי. שמרו על עצמכם.

סרטן – מקבץ הכוכבים במזל עקרב מביאים איתם צורך חזק בהתפתחות אישית. מעבר ונוס למזל גדי מאפשר קשרים חדשים.

אריה – המעורבות הרגשית הופכת בעייתית השבוע: אל תאבדו פרופורציות והיצמדו עד כמה שאפשר לעובדות.

בתולה – להתמקד בתקשורת בונה, במלים חכמות וביכולת לחבר בין מרכיבים שונים.

מאזניים - לא לנתק קשרים, להימנע ממאבקי כוח ולקראת סוף השבוע: להשקיע בבית ובמשפחה.

עקרב - המעורבות הרגשית מגיעה לשיא וחשוב שלא לאבד את הראש גם כשהרגש מציף.

קשת - הגיע הזמן לטפל ברצינות בכל מה שקשור לצד החומרי והכספים בחייכם ולחשוב לטווח ארוך.

גדי – זמן טוב להתחיל להתפנק, לטפל בעצמכם ובעיקר לפתוח את הלב לפני רגשות חזקים ועדינים.

דלי – שיתופי פעולה הם עדיין צו השעה בתחילת השבוע, אך בהמשך הרגשות מצטברים וכדאי שלא לצבור כעסים ותסכול.

דגים – התחום החברתי מתחזק בהדרגה ומעברה של ונוס למזל גדי עשוי להביא חברים חדשים ומועילים.

שאלות ותשובות

שאלה: יאיר שלום, נולדתי בתאריך 24.7.1970 בשעה 2:00 בלילה. לאחרונה, לאחר 12 שנות עבודה באותו מקום, מצאתי עבודה במקום אחר. רציתי לדעת האם כדאי לי לעזוב? (אני מרגישה צורך חזק).

תשובה: ובכן, נראה שאת צודקת וגם אם תחליטי להישאר, זה יהיה כרוך בלא מעט שינויים. כוכב אורנוס נמצא מול ונוס הרגשית שנמצאת במפת הלידה שלך במזל בתולה, ונראה שאת עיקר העבודה הוא כבר עשה בשנה שעברה, כאשר אז נראה שהצורך לעזוב היה אפילו חזק יותר. בנוסף, הוא יוצר גם זוית פעולה לאופק במזל תאומים, ואחרון אחרון – שבתאי נמצא גם הוא עכשיו ממש על ונוס במזל בתולה ומאוד מכביד, הן כספית והן רגשית. בקיצור, באמת הגיע הזמן ללכת ויפה שעה אחת קודם. בהצלחה!

שאלה: בתי נולדה בתאריך 9.9.1982, בשעה 24.30 בביה"ח נהריה. היא רווקה בת 26 ומשום מה נושא הזוגיות תקוע אצלה. אודה לך אם תוכל להשיב לי מה הבעיה.

תשובה: ובכן, אפשר לומר שאצל בתך יש מעין קונפליקט מסוים. השמש במזל בתולה מראה על אישה צעירה בעלת מחוייבות ואחריות ברמות גבוהות, סדר וארגון, אבל מצד שני, האופק במזל קשת מראה על ההפך: צורך חזק בחופש אישי, מרחבים ובחירה אישית בכל נושא ונאמנות לעצמה ולרגשותיה. ממקום כזה, הצורך להתחתן ולהתחייב מגיע בדרך כלל בגילאים מעט מאוחרים יותר, אחרי שניסתה דברים וחוותה את החיים באופן מעמיק ושלם יותר. אם תתחייב ותמסד קשרים מוקדם מדי, היא תרגיש החמצה בגילאים מאוחרים יותר וחוסר נאמנות לעצמה. בנוסף, יוצר אורנוס כוכב השינויים, זוית פעולה לא קלה לונוס הרגשית הקשורה ליחסים ולקשרים אצלה והזוית הזו מראה על צורך בריגושים והתרגשויות ובהרבה אדרנלין, דרמות וסערות – כל מה שנישואים ומערכות יחסים ממוסדות לא ממש מאפשרות לה בשלב הזה של חייה. הייתי מציע שתסמכי על בתך: מדובר בבחורה שמעדיפה לנסות ולהתנסות ולבחור את גבר חייה מתוך תחושה פנימית, אינטואיציה עמוקה ואהבה אמיתית ולא כי "כולם מתחתנים".

אם זה לא יקרה לה באופן טבעי ומתוך אותה בחירה אישית עמוקה, זה פשוט לא יחזיק מעמד, בעיקר עם תרגיש שלא מיצתה את השלב הזה בחייה, או לא התעקשה למצוא את גבר חייה. מה אני ממליץ? לשחרר. עודף לחצים, בעיקר עם מפה כזו, מביא איתו סוג של דווקא וגישה מאוד מרדנית. נסי לסמוך עליה ולאפשר לה לחיות את חייה כפי שהיא רוצה והיא תרגיש שהרוויחה חברה טובה במקום אמא דאגנית מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully