וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערביה טובה

סער גיט

4.11.2008 / 16:55

סער גיט מפגין דו-קיום ומסמן את רנין כמתמודדת הלוהטת בג'ונגל של האח הגדול. האם היא תוכל להתמודד מול משפחת בובליל? טוב, זה שהיא לא אשכנזיה זה כבר יתרון מבחינתם

חצי מהדרך כבר מאחורינו בטלנובלה של המדינה ויוסי בובליל כבר הגיע לשלב בו הוא יכול להוציא ספר ואפילו הדיירים החדשים נכנסו לעסק. הקרנבל בעיצומו, לכל דייר כבר התייחסנו יותר מדי ועדיין, נראה שבתוך כל זה שכחנו את הבחורה הכי שקטה ומגניבה בווילה. רנין, ווי אר לאב יו.

בשקט בשקט ומבלי להסתכסך יותר מדי עם מישהו (שזה כבר חתיכת הישג בתכנית הזאת), רנין מצליחה לשרוד יופי משבוע לשבוע בבית, בלי טובות מאף אחד. כל הבלאגן שהיה לאחרונה עם אהובה תייסיר רק עושה אותה יותר מעניינת וכן, גם הדיבור באנגלית שיוצא לה מידי פעם עושה אותה סופר-סקסית.

אז נכון: היא לא גסה כמו יוסי, לא תחמנית כמו צבר ולא אומואית(שזה כמו הומו, רק נודניק) כליאון – אבל היא טובת-לב. בג'ונגל הזה, לא היינו צריכים יותר.

נכון ש"האח הגדול" מוציאה מכם את כל הרעל והזבל? ככה זה עם ריאליטי, אי אפשר עם זה ואי אפשר בלי זה. בואו להצביע לערביה הכי אחלה, סבבה וכל הקללות בערבית שאתם מכירים: רנין - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully