וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשק האחרון של מקיין: הומור עצמי

עידן דורנר

2.11.2008 / 12:53

המועמד הרפובליקני התארח ב-Saturday Night Live וצחק על עצמו במערכון עם טינה פיי, החקיינית של סגניתו שרה פיילין

(וידאו: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב ג'ון מקיין השתתף בתכנית הפופולרית "Saturday Night Live", המשודרת ברשת NBC, יחד עם אשתו סינדי ולא חשש ללעוג לעצמו, בניסיון כמעט אחרון לשפר את מצבו העגום בסקרים.

מקיין הופיע במערכון הפתיחה לצד השחקנית טינה פיי, החקיינית האגדית של סגניתו פיילין. כשחיוך מרוח על פניו, הוא התבדח על תשדיר הבחירות בן 30 הדקות של יריבו הדמוקרטי ברק אובמה, ששודר ביום חמישי האחרון בשבעה ערוצי טלוויזיה: "אובמה רכש זמן אוויר בשלוש רשתות ארציות. אנחנו לעומת זאת יכולים להרשות לעצמנו להופיע בערוץ הקניות".

"תראו, ברור שהייתי מעדיף להופיע ברשתות הגדולות. אבל אני פורץ דרך- רפובליקני ללא כסף". מקיין ופיי ניסו למכור "מזכרות מהקמפיין", בהן סט סכינים ש"יכול לחתוך חזיר", ותכשיטים שאותם תרמה אשתו סינדי.

מקיין ניצל את ההזדמנות ללעוג לאובמה, ולסגנו ביידן. הוא הצביע על סט של עשר צלחות, המסמלות את כל העימותים הטלוויזיונים שרצה לערוך עם הסנאטור מאילינוי, שהסכים להשתתף רק בשלושה. "הוא לא הסכים לעימותים האלה", התלונן מקיין.

פיי מכרה בובות של ג'ו השרברב ושל ג'ו ביידן ואמרה ש"אם תמשכו בחוט של הבובה של ביידן, תכלו לשמוע אותו מדבר במשך 45 דקות". מקיין מייד הוסיף: "זה רעיון טוב אם אתה רוצה לפזר מסיבה". מקיין סיים את המערכון במשפט האלמותי: "Live from New York, it's Saturday Night."

המועמד הרפובליקני השתתף גם במערכון העדכון השבועי. הוא ציין כי הוא שוקל שורה של אסטרטגיות של הרגע האחרון בהם גם אסטרטגיית "הסב העצוב" והסביר: "בחייכם, לאובמה יהיו הרבה הזדמנוית להיות נשיא. עכשיו זה תורי". מקיין כבר הופיע בתכנית פעמיים בעבר.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully