וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר ערוץ 7 שידר שיחה עם יגאל עמיר

ענת קם

2.11.2008 / 13:30

הסערה מסביב לא מנעה מאתר ערוץ 7 לשדר אתמול שיחה עם יגאל עמיר. עוזי ברוך, העורך הראשי: "ערוץ 7 לא מחויב לתכתיבי התקשורת הכללית, שמחליטה אילו פושעים לראיין. מי קבע שאת ברגותי מותר לראיין ואת עמיר לא?"

למרות הסערה הציבורית סביב שידור הראיון עם רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר בערוץ 10 ובערוץ 2 וההחלטה לגנוז אותו, אתר ערוץ 7 העלה אתמול (שבת) בערב הקלטה של שיחה טלפונית עם יגאל עמיר. את השיחה ניהל עמו נתן גפן, שחקר את רצח רבין מזוית קונספירטיבית וכתב על הנושא בספר "עוקץ קטלני", שהוציא לאור בהוצאה עצמית.

עוזי ברוך, העורך הראשי של אתר ערוץ 7, אמר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "אנו מודעים היטב לסערה הציבורית סביב פרסום שיחות הטלפון עם עמיר, אולם רואים בשיחות אלה מידע חדשותי לכל דבר. לא מדובר במציצנות חטטנית בחייו האישיים של עמיר, אלא בהתייחסותו של עמיר לשאלות הטורדות את מנוחתם של רבים בישראל בעקבות הרצח. ערוץ 7 לא רואה את עצמו מחויב לתכתיבי המסננת של התקשורת הכללית, שמחליטה אילו פושעים לראיין ואילו לא. מי קבע שאת ברגותי או את בני סלע מותר לראיין, ואת עמיר לא? האם רק בגלל שהתוכן לא תואם את תפישותיהם של עורכים ועיתונאים מסוימים יצונזר הראיון?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully