וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סוף הסיפור

ענת קם

2.11.2008 / 12:32

במייל לעובדי החברה כתב מנכ"ל חדשות 10 כי למרות שהוחלט שלא לשדר את הראיון עם יגאל עמיר, צפוי דיון נוסף בנושא עם נציגי הדירקטוריון

ביום שישי האחרון בשעות אחר הצהריים, שלח מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן, מייל לכל עובדי חברת החדשות ובו נכתב, כי בשל הסערה הציבורית החליט שלא לשדר את הראיון עם יגאל עמיר ושיתקיים דיון נוסף עם נציגי דירקטוריון חברת החדשות שידון בסוגיית שידור הראיון.

כפי שפורסם ביום שישי בצהריים, בעקבות לחצים שהופעלו הורה הדירקטוריון לבטל את שידור הראיון. במכתבו מציין בנזימן, כי הסערה לגיטימית ומובנת, אך הוא מקווה שניתן יהיה להמשיך בדיון הציבורי החשוב סביב הראיון.

במכתב שהפיץ בנזימן נכתב: "בעקבות הסערה הציבורית לקראת שידור הכתבה ובה ראיון עם יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה, יצחק רבין - החלטתי לדחות את שידורה ולקיים דיון נוסף בנושא שאליו יוזמנו גם נציגי דירקטוריון חברת החדשות. חשוב לי לציין את התהליך שעברנו במערכת במהלך השבוע האחרון שבמהלכו כינסנו את בכירי העיתונאים והמנהלים של החברה כדי לשמוע את דעתם בנושא ואת הנימוקים בעד ונגד השידור.
עוצמת התגובות של המתנגדים לא מפתיעה ומבחינתי, לגיטימית ומובנת, אבל אני מקווה שכאשר ישקע מעט האבק והרוחות יירגעו אפשר יהיה להמשיך בדיון הציבורי החשוב שבו פתחנו.

ללא קשר לעובדת הדחייה, אני רוצה להביע את התפעלותי מהעבודה של מערכת 'שישי', שבטיפולה בנושא הוכיחה שוב יכולות יוצאות דופן של הישגיות והעמקה שלשילוב ביניהן אין כיום תחרות בתקשורת הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully