וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיילין הסכימה לצוד כלבי ים עם סרקוזי

עידן דורנר

2.11.2008 / 10:34

המועמדת לסגנות הנשיאות נפלה קורבן למתיחה טלפונית: שדרן רדיו קנדי התחזה לנשיא צרפת והביך את פיילין בשידור חי

(וידאו: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

המועמדת לסגנות הנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, מושלת אלסקה שרה פיילין, נפלה קורבן למתיחה, כששדרן בתחנת רדיו קנדית התקשר אליה, התחזה לנשיא צרפת ניקולא סרקוזי, ושכנע אותה להצטרף אליו לציד גורי כלבי ים.

השדרן הוא חבר בצוות "הנוקמים במסיכה", שהתפרסם לאחר שמתח שורה של פוליטיקאים בטלפון, בהם גם את סרקוזי בעצמו. הוא שאל את פיילין אם תרצה להתלוות אליו לציד כלבי ים במסוק. פיילין חשבה שזה יהיה נחמד: "יכול להיות לנו ממש כיף ביחד בזמן שנעבוד. אנחנו יכולים להרוג ככה שני ציפורים במכה אחת".

הוא ניסה לברר את שאיפותיה הפוליטיות של פיילין ושאל אותה אם תהיה לבסוף נשיאה. פיילין השיבה: "אולי בעוד שמונה שנים". הצוות של פיילין מיהר להודות שנפלה בפח. "המושלת פיילין היתה מעט משועשעת שנפלה קורבן כמו מנהיגים עולמיים אחרים, בהם גם סרקוזי וסלבריטאים אחרים. אלה החיים". כתבה הדוברת של פיילין באי-מייל.

המותח גם אמר לפיילין שאהב את הסרט התיעודי שעשו על חייה - "ניילין פיילין" (לתקוע את פיילין). מדובר בסרט פורנו של האסלר. "יופי, תודה לך", השיבה פיילין, שהתחייבה גם לא להביא למסע הציד המשותף את סגן הנשיא דיק צ'ייני, שירה בחברו בטעות במהלך מסע ציד. "אני אירה בזהירות", הבטיחה.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully