וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים חשבון

ענת קם

2.11.2008 / 10:41

בעקבות הסכם שחתמה קשת עם תל"י, תתחיל הזכיינית לשלם תמלוגים לתסריטאים ולבמאים. ההסכם חל על כל ההסכמים שנחתמו משנת 2006

קשת תתחיל השבוע לשלם תמלוגים לתסריטאים ולבמאים על פי ההסכם שנחתם עם תל"י, חברת התמלוגים של הבמאים והתסריטאים, באוגוסט האחרון. ההסכם שנחתם, שעקרונותיו סוכמו כבר באפריל האחרון, חל על כל ההסכמים שתחתום קשת עם במאים ותסריטאים משנת 2006 עד סוף 2009. התשלומים שיועברו עכשיו כוללים תשלום רטרואקטיבי עבור השנים 2006-2007.

בתחילת אפריל האחרון התקיימה ישיבה מכריעה של נציגי תל"י וקשת, שבה נכחו מנכ"ל תל"י יהלומה לוי, יושב הראש אבי שמש, ועורך הדין אהרן נחומי ומטעם קשת סמנכ"ל הפיננסים אוה מדז'יבוז' ועורכי הדין רם ז'אן וורד אשכנזי. בתום משא ומתן של שלוש שנים הגיעו הצדדים להסכמה עקרונית על תנאי התשלום לבמאים ותסריטאים ובאוגוסט כאמור נחתם ההסכם בין הצדדים.

יהלומה לוי מנכ"ל תל"י, מברכת על השגת ההסכם וציינה כי: "בכך מסתיים מהלך של שלוש שנים, שבו חתמה תלי הסכמים חדשים עם כל גופי השידור בישראל ובהם הכרה בזכותם של הבמאים לתמלוגים והסכמה על תשלום תמלוגים לבמאים. אני שמחה לבשר לציבור במאי קשת חברי תל"י, כי חלוקת התמלוגים שמתבצעת בימים אלו ממש, כוללת גם אותם".

סמנכ"ל פיננסים של קשת אוה מדז'יבוז': "אנו שמחים כי מערך התשלומים והתנהלות עם תל"י לאורך השנים הבשילה לכדי הסכם רשמי. קשת מכבדת ומעריכה את ציבור התסריטאים והבמאים בישראל וההסכם זה מצטרף לשורה ארוכה של הסכמים עם ארגוני זכויות היוצרים שקשת חתומה עליהם".

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • תל"י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully