וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר הנהג שפגע וברח ברמת גן

נתיב נחמני

2.11.2008 / 9:04

הנהג פגע בהולכת הרגל עם רכב שכור שלווה מחבר. לדבריו, לאחר שפגע בה הוא נלחץ, החנה את הרכב בתחנת דלק ונמלט במונית

המשטרה עצרה את בנימין בוקובזה, תושב ראשון לציון בן 30, בחשד שנהג ברכב שפגע אתמול בערב בהולכת רגל בצומת עלית ברמת גן ונמלט מהמקום. הפצועה עדיין מאושפזת בבית החולים "איכילוב" בתל אביב במצב בינוני עד קשה. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של בוקובזה בשלושה ימים, וככל הראה, בימים הקרובים יגובש נגדו כתב אישום.

התאונה ארעה אתמול סמוך לשעה 22:10. הנהג הפוגע החנה את כלי הרכב בו נסע בתחנת הדלק שבצומת ונמלט מהמקום. חוקרי אגף התנועה של מחוז תל אביב שהגיעו למקום, איתרו את כלי הרכב הפוגע, השייך לחברה להשכרת רכב. לאחר שאיתרו את שם שוכר הרכב הם הגיעו לביתו, אך הוא סיפר שהשאיל את הרכב לחבר, בוקובזה, וזה נעצר.

זמן קצר לאחר תחילת חקירתו, הודה בוקובזה במעורבותו בתאונה וסיפר לחוקריו כי לאחר התאונה הוא נכנס ללחץ, נטש את הרכב ונמלט במונית שירות לביתו.

לדברי רפ"ק מרק זאנה, ראש מחלק החקירות באגף התנועה של משטרת מחוז תל אביב, למרות ריכוז תאונות 'פגע וברח' בשבועות האחרונים, אין שינוי דרמטי במספר התאונות לעומת שנים קודמות. מדבריו עולה כי למרות שמרבית הנהגים הפוגעים נעצרו על ידי המשטרה זמן קצר לאחר התאונות, תוצאות עבודת המשטרה לא נראות בשטח. "כל עוד לא תהיה התרעה שתושג על ידי ענישה מחמירה, התופעה כנראה תמשך", אמר זאנה.

מוקדם יותר אתמול נפגעה צעירה בת 22 תושבת ראשון לציון על ידי צעיר שנהג תחת השפעה אלכוהול, איבד שליטה על רכבו ודרס את הצעירה כשהיתה על המדרכה. הנהג הפוגע גרר את הצעירה תחת רכבו למרחק של יותר מ-500 מטר ונמלט מהמקום. לתאונה היו מספר עדים והחשוד נעצר בביתו זמן קצר לאחר מכן. בשעות הערב הוא הובא בפני שופט שהאריך את מעצרו ביומיים. באותו הלילה נתפסו באותו מתחם בילויים שבאזור התעשייה הישן של ראשון לציון 16 בני אדם שנהגו תחת השפעת אלכוהול. כמו כן, בפעילות אגף התנועה של משטרת מרחב השרון נתפסו 12 נהגים שיכורים שרכביהם הושבתו.

  • עוד באותו נושא:
  • פגע וברח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully