וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון קוריאה מתעקשת: קים ז'ונג איל בריא

2.11.2008 / 6:21

כדי להפריך את השמועות על מצבו הבריאותי, הפיצה סוכנויות הידיעות הרשמיות תמונה בה נראה המנהיג כשהוא צופה במשחק כדורגל

(וידאו: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

על אף הדיווחים על מצב בריאותו הרופף, סוכנויות הידיעות הרשמיות בצפון קוריאה דיווחו הלילה (ראשון) כי מנהיג המדינה קים ז'ונג-איל צפה במשחק כדורגל בין שתי קבוצות הצבא, ואף הפיצו תמונה מהאירוע בה מופיע קים כשהוא מחייך ובריא למראה. סוכנות הידיעות לא הזכירה מתי המשחק נערך, אך מסרה כי קים בירך את השחקנים על הצלחתם והביע סיפוק גדול מרמת המשחק הגבוהה שלהם. את המנהיג ליוו מספר בכירי צבא וחברים רמי דרג במפלגה הקומוניסטית.

היעדרותו של קים ממספר אירועים רשמיים לאחרונה חיזקו את ההשערות לגבי מצבו הבריאותי של המנהיג בן ה-66, שכנראה לקה בשבץ באוגוסט האחרון. קים אף נעדר מלווייתו של אחד הגורמים הבכירים ביותר במפלגה הקומוניסטית שנערכה בשבוע שעבר.

בתחילת החודש שעבר פרסמה הטלוויזיה בצפון קוריאה תמונות של קים עורך הופעות פומבית, לאחר שלא נראה במשך 50 ימים. הוא נראה צופה במשחק כדורגל ומבקר ביחידה צבאית של נשים. מומחים בדרום טענו כי התמונות צולמו כמה חודשים קודם לכן, דבר שהגביר את השמועות על מצבו.

בתמונה שהופצה באינטרנט על ידי סוכנות הידיעות יונהאפ נראה קים כשהוא מרכיב משקפי שמש בתוך מה שנראה כתא צפייה. קים לבוש בבגדי סתיו ושיער ראשו מלא, על אף שמקורות מודיעין טענו שעבר ניתוח במוחו בחודש אוגוסט לאחר שלקה בשבץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully