וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליברמן חסר אחריות ופועל משיקולי בחירות"

פנחס וולף

1.11.2008 / 23:15

שר הביטחון מתח ביקורת חריפה על דבריו של יו"ר ישראל ביתנו שאמר כי "מצרים מחכה לשעת כושר כדי לפרוס כוחות בסיני". לדברי ברק, "השלום עם מצרים הוא נכס אסטרטגי"

בתגובה לדברים שהשמיע היום (שבת) יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן בגנות היחסים בין ישראל למצרים, אמר הערב שר הביטחון אהוד ברק כי "השלום עם מצרים הוא נכס אסטרטגי למדינת ישראל". לדבריו, "מצרים היא גורם אחראי וחשוב במזרח התיכון ודברי ליברמן הם חסרי אחריות. גם שיקולי בחירות אינם מצדיקים פגיעה במרקם היחסים החשוב והעדין עם מצרים".

בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2, אמר ליברמן כי "מצרים מחכה לשעת כושר כדי לפרוס כוחות בסיני בניגוד להסכמים". לדבריו, "התמרון הענק שצבא מצרים עשה לפני כמה ימים היה פרובוקציה". ליברמן הוסיף כי "יש תחושה בעם של אבדן הכבוד הלאומי" וש"ההתרפסות של ישראל מול מצרים היא כמו התנהגות של אישה מוכה".

השבוע אמר ליברמן בכנסת, כי "מנהיג שירצה לדבר איתנו, שיבוא לכאן. לא ירצה? שילך לכל הרוחות". את הדברים ייחס ליברמן לנשיא מצרים חוסני מובארק. בעקבות כך, התקשרו נשיא המדינה שמעון פרס וראש הממשלה אהוד אולמרט למובארק והתנצלו בפניו על דבריו של ליברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully