וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב פגע וברח: אישה נפצעה קשה ברמת גן

נתיב נחמני

1.11.2008 / 22:42

בעל הרכב הפוגע נטש אותו במקום ונמלט. מוקדם יותר הוארך מעצר החשוד בתאונת פגע וברח בראשון לציון, בה נפצעה קשה בת 22

הולכת רגל כבת 70, נפצעה הערב (שבת) באורח קשה בתאונת פגע וברח בצומת עלית ברמת גן. בעל הרכב הפוגע נטש את רכבו במקום ונמלט והמשטרה פתחה בסריקות לאיתורו. פראמדיק של מד"א רמת גן, יניב ריז, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי הפצועה פונתה מחוסרת הכרה לבית החולים "איכילוב" שבתל אביב ושהיא סובלת מפגיעות בראש ובחזה.

מוקדם יותר היום, הוארך ביומיים מעצרו של הצעיר החשוד שפגע בהולכת רגל לפנות בוקר בראשון לציון. התאונה ארעה סמוך לשעה חמש בבוקר, בשעה שהצעירה, בת 22, הלכה על המדרכה ברחוב בעיר. נהג הרכב, בן 26, הגיע מאחוריה, סטה מהמסלול, עלה על המדרכה, פגע בה וגרר אותה מתחת לרכבו למרחק של כחמש מאות מטרים. לאחר שנשמטה מהרכב נמלט הנהג מהמקום.

צוות מד"א שהוזעק פינה את הצעירה לבית החולים "אסף הרופא" כשמצבה הוגדר כקשה. כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות אחר הרכב של החשוד ופרסו מחסומים. כחצי שעה לאחר התאונה איתרו השוטרים רכב שמתאים לתיאור של הרכב הפוגע, ועצרו את החשוד. בדיקת אלכוהול שנערכה לצעיר במקום הראתה כי ריכוז האלכוהול בדמו גבוה יותר מפי שניים מהמותר והוא נעצר לחקירה. הצעיר תושב ראשון לציון מכחיש את החשדות נגדו ואת המעורבות בתאונה אך בידי המשטרה עדויות עוברי אורח וראיות הקושרות אותו למעשה.

רב פקד יעקב כהן, ראש לשכת התנועה במרחב השפלה מציין כי בלילה האחרון נעצרו 16 צעירים שיכורים שנהגו תחת השפעת אלכוהול באותו מתחם הבילויים שבאזור התעשייה הישן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully