וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת פגע וברח: צעיר שיכור פצע קשה הולכת רגל

נתיב נחמני

1.11.2008 / 9:20

צעיר שנהג תחת השפעת אלכוהול פגע בצעירה שצעדה על מדרכה בראשון לציון גרר אותה במשך 500 מטרים ופצע אותה באורח קשה

שוב תאונת פגע וברח, צעיר שיכור בן 26 פגע לפנות בוקר (שבת) בהולכת רגל בת 22, נמלט מהמקום והותיר אותה על הכביש כשהיא פצועה באורח קשה. החשוד נתפס זמן קצר לאחר מכן ובחקירתו הכחיש את המיוחס לו. בהמשך היום הוא יובא לבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצרו.

התאונה ארעה סמוך לשעה חמש בבוקר, בשעה שהצעירה הלכה על המדרכה ברחוב בראשון לציון. נהג הרכב שהגיע מאחוריה סטה ממסלול, עלה על המדרכה, פגע בה וגרר אותה מתחת לרכבו למרחק של כחמש מאות מטרים. לאחר שנשמטה מהרכב נמלט מהמקום. צוות מד"א שהוזעק פינה את הצעירה לבית החולים "אסף הרופא" כשמצבה הוגדר כקשה. כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות אחר הרכב של החשוד ופרסו מחסומים. כחצי שעה לאחר התאונה איתרו השוטרים רכב שמתאים לתיאור של הרכב הפוגע, ועצרו את החשוד.

בדיקת אלכוהול שנערכה לצעיר במקום הראתה כי ריכוז האלכוהול בדמו גבוה יותר מפי שניים מהמותר והוא נעצר לחקירה. הצעיר תושב ראשון לציון מכחיש את החשדות נגדו ואת המעורבות בתאונה אך בידי המשטרה עדויות עוברי אורח וראיות הקושרות אותו למעשה.

רב פקד יעקב כהן, ראש לשכת התנועה במרחב השפלה מציין כי בלילה האחרון נעצרו 16 צעירים שיכורים שנהגו תחת השפעת אלכוהול באותו מתחם הבילויים שבאזור התעשייה הישן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully