וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חידוש השיחות עם סוריה - לגיטימציה לציר הרשע"

פנחס וולף

31.10.2008 / 11:17

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות כוונתו של רה"מ לחדש את השיחות עם סוריה. ח"כ שטייניץ: "שתיקתה של גברת ניקיון לבני מול הזלזול בשלטון החוק מעלה שאלות לגבי יושרה"

חברי כנסת מהימין מביעים הבוקר (שישי) את זעמם על הכוונה לחדש את השיחות המדיניות עם סוריה. מוקדם יותר דווח כי ראש הממשלה אולמרט מתכוון לחדש את המו"מ העקיף עם סוריה בתיווך טורקי. השיחות נכנסו להקפאה מחודש אוגוסט בגלל המצב הפוליטי בישראל.

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, אמר כי "השיחות עם סוריה מעניקות לגיטימציה לציר הרשע ואסור להסכים להן. זהו מהלך המחליש את כוח העמידה המדיני שלנו".

ח"כ ראובן ריבלין (ליכוד) דרש את התערבות אנשי מפלגתו של אולמרט ואמר כי "אני קורא לאנשי קדימה לנהוג באחריות לאומית ולומר לאולמרט מספיק ודי. אין לממשלת מעבר מנדט מוסרי לנהל משא ומתן על האינטרסים החיוניים של ישראל".

ח"כ יובל שטייניץ (ליכוד) תקף גם את יו"ר קדימה ציפי לבני ואמר כי "התנהלותו של אולמרט בעניין המו"מ עם סוריה, פוגעת בעקרונות הדמוקרטיה ובאינטרסים החיוניים ביותר של מדינת ישראל גם יחד. שתיקתה של גברת ניקיון שרת החוץ ציפי לבני מול הזלזול הבוטה בשלטון החוק ובהנחיות היועץ המשפטי לממשלה, מעלה שאלות קשות לגבי יושרה והגינותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully