וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: הבורסות נסחרות במגמה מעורבת

ירון הופמן

31.10.2008 / 9:20

שלושה ימים של אופטימיות זהירה בבורסה ביפן עלולים להגיע לקיצם. בשאר הבורסות ביבשת אסיה נרשמו ירידות שערים חדות

בורסות אסיה נסחרות במגמה מעורבת בעקבות מימוש רווחים על ידי משקיעים, לאחר שלושה ימים רצופים של עליות. בורסת טוקיו, שנהפכה לתנודתית לקראת סוף יום המסחר בעקבות ההמתנה להודעה הבנק המרכזי על שער הריבית, יורדת ב-0.9% לאחר שבתחילת היום רשמה ירידות של 4%.

הבנק המרכזי צפוי לבצע קיצוץ בריבית, לראשונה מאז 2001, לשער של 0.25%. הונג קונג משילה 1.5%; בורסת סיאול עולה ב-3.7%; סינגפור מתחזקת ב-1.3%; שנחאי יורדת ב-1.6%; סידני עולה ב-0.4%. מניית יצרנית המכוניות היפאנית, מאזדה, צונחת ב-9.7% לאחר שהחברה הורידה את תחזית הרווח השנתית שלה ב-29%, בעקבות נפילה בהיקף המכירות העולמיות ובשל הגידול במחירי חומרי הגלם.

ענקית פתרונות ההדפסה, קוניקה מינולטה, נחלשת ב-10.4% לאחר שדיווחה על נפילה של 22% במחצית הראשונה של השנה. מניית פיוניר יורדת ב-12.5% בעקבות הודעה על גידול בהפסדים ברבעון השלישי. מניית מיזוהו רושמת ירידה של 3.5%, לאחר שהבנק היפאני חתך את תחזית הרווח השנתית ב-55.4%.

מניות החברות הסיניות רושמות ירידה בעקבות חששות כי ידווחו על צמצום ברווחיות. בנק אוף קומיוניקיישנס יורד ב-6.6% וצ'יינה לייף אינשורנס משילה 4%. מנית חברות האנרגיה והכרייה מאבדות מערכן: BHP ביליטון מאבדת 3.5%, וודסייד פטרוליום משילה 2.9%, פטרוצ'יינה יורדת ב-4.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully