וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות לונדון ופרנקפורט עלו ביותר מ-1%

נמרוד הלפרן

30.10.2008 / 19:57

בורסות אירופה נסגרו במגמה חיובית זה היום השלישי ברציפות - רצף העליות הארוך ביותר החודש. המדד הכלל אירופי עלה ב-1.2%

בורסות אירופה נסגרו במגמה חיובית זה היום השלישי ברציפות - רצף העליות הארוך ביותר החודש - על רקע הורדות ריבית של בנקים מרכזיים ברחבי העולם ביממה האחרונה, ולאחר שהבנק הפדרלי בארה"ב העמיד הלוואות בסך 120 מיליארד דולר לממשלות ברזיל, סינגפור, דרום קוריאה ומקסיקו, בניסיון להקל על מחנק האשראי בשווקים מתעוררים.

דו"חות כספיים טובים מהצפוי של דויטשה בנק ואלקטל לוסנט תרמו אף הם לעליות בשווקים. נפילה מתונה מהצפוי בצמיחה בתוצר המקומי הגולמי (GDP) של ארה"ב ברבעון השלישי, שעליה דווח היום, אף היא תמכה בבורסות.

בורסת לונדון נסגרה בעלייה של 1.2%; בורסת פרנקפורט הוסיפה 1.3%; פריז עלתה ב-0.2%. מדד דאו ג'ונס סטוקס 600 הכלל אירופי עלה ב-1.2%, אולם עודנו נמוך ב-41% מרמתו בתחילת השנה, ונמצא בדרכו לנפילה השנתית החדה ביותר מאז השקת המדד בשנת 1987.

דויטשה בנק, הבנק הגדול בגרמניה, זינק ב-18% לאחר שדיווחה במפתיע על רווח רבעוני הודות לכללים חשבונאיים חדשים שאיפשרו לבנק לרשום פחות מחיקות בגין ירידה בערך נכסים.

אלקטל לוסנט, יצרנית ציוד רשתות הטלפוניה הקווית הגדולה בעולם, קפצה ב-20% לאחר שדיווחה על הפסד נקי של 40 מיליון יורו (53 מיליארד דולר) ברבעון השלישי של השנה - פחות מתחזיות האנליסטים להפסד של 73 מיליון יורו.

מטרו, הקמעונאית הגדולה ביותר בגרמניה, נסקה ב-15% לאחר שדיווחה על רווח נקי של 126 מיליון יורו ברבעון השלישי של השנה - יותר מתחזיות האנליסטים לרווח של 108 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully