וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר לא חלף: הסגל הזוטר מאיים לשבות

נעמה טלמור

30.10.2008 / 19:50

נציגי הסגל מתכננים לשבש את הלימודים החל מהשבוע הבא. הסיבה: התוספת התקציבית שאושרה לסיום המשבר בהשכלה הגבוהה אינה כוללת יישום ההסכם שנחתם איתם

אחרי שכבר נדמה היה שהמשבר בהשכלה הגבוהה הגיע לקיצו, הערב (חמישי) מתברר שהשמחה היתה מוקדמת מדי. לוואלה! חדשות נודע, כי הסגל הזוטר באוניברסיטאות מאיים לשבש את הלימודים החל מהשבוע הבא. זאת משום שלטענת נציגי הסגל, התוספת התקציבית שראש הממשלה אישר להעביר לאוניברסיטאות אינה כוללת את יישום ההסכם שנחתם איתם בחודש ספטמבר.

לדברי גורמים בסגל הזוטר, גורמים בוועדה לתקצוב ותכנון הבהירו להם שההסכם שנחתם איתם לא יקוים. "נשבש את תחילת השנה החל מהשבוע הבא", אמר גורם בסגל לוואלה! חדשות. "ואם לא יאושר ההסכם איתנו, אז בתוך שבוע נצא לשביתה מלאה".

בתוך כך, ראש הממשלה אהוד אולמרט הכריע היום כי התוספת התקציבית שתועבר לאוניברסיטאות תעמוד על 465 מיליון שקלים. בפגישה בין שר האוצר רוני בר און, שרת החינוך יולי תמיר, נציגי האוצר וראשי האוניברסיטאות הוחלט, כי גם יוקצה סכום של 50 מיליון שקלים לצרכי פיתוח, שישולם על ידי המדינה בכפוף לתוכנית שיגישו ראשי המוסדות להשכלה גבוהה בפיקוחה של שרת החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully