וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי הדירות בת"א סוף סוף יורדים

גיא ליברמן

30.10.2008 / 19:28

אחרי העלייה המתמדת במחירים, מדווחים סוכני נדל"ן על שינוי מגמה בצפון העיר."ירידת המחירים - לא בגלל המשבר הכלכלי"

עסקאות שנחתמו השבוע בגוש הגדול שבצפון תל אביב מצביעות לראשונה על ירידת מחירים בעיר שנדמה היה כי המחירים בה לא יפסיקו לטפס. בשבוע האחרון נחתמו 4 עסקאות למכירת דירות חדשות בגוש הגדול שבצפון תל אביב במחירים המבטאים כ- 440 אלף שקל בממוצע לחדר, בעוד שהמחיר הממוצע המקובל באיזור זה גבוה בכ 5-10%. על העסקאות דיווח משרד עורכי דין הפועל שנים רבות באיזור.

בין העסקאות שבוצעו - דירת 5 חדרים שנמכרה בכ-2.2 מיליון שקל. דירת 4 חדרים בקומה נמוכה שנמכרה ב-1.75 מיליון שקל. כמו כן נמכרה דירת 4 חדרים בקומה חמישית ב-1.85 מיליון שקל, ודירה נוספת בקומה תשיעית ב-1.9 מיליון שקל. כל העסקות התבצעו בשני בניינים הניצבים לאורכו של רחוב לוי אשכול.

לדבריו של המתווך ארז גולדברג, המחיר הממוצע לחדר בגוש הגדול לפני חצי שנה עמד על 500 אלף שקל, כך שמדובר לדבריו במחיר נמוך מהמקובל באיזור. לדבריו של זכיין רימקס נכסים בתל אביב, ישי בסר גליק, המחירים בגוש הגדול אכן ירדו בשבועות האחרונים בכ 5-6%. לדבריו לא המשבר הכלכלי אחראי לירידות כי אם ריבוי הדירות המוצעות למכירה :"יש כיום היצע גדול של דירות למכירה בגוש הגדול ולכן ירידת המחיר. דווקא ברמת אביב החדשה, נשמרת נכון לעכשיו יציבות במחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully