וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 17

נתיב נחמני

30.10.2008 / 18:46

המורה, בת 33, מכחישה את החשדות. המשטרה מעריכה: לא מדובר במקרה חד פעמי אלא במפגשים שהתקיימו במספר הזדמנויות

מורה בתיכון מאזור השפלה נעצרה היום (חמישי) בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 17. המורה, תושבת האזור בת 33 מכחישה במהלך חקירותיה את החשדות המיוחסים לה. מחר היא תובא בפני שופט בבית משפט השלום בראשון לציון, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרה.

ככל הנראה לא מדובר במקרה חד פעמי אלא במפגשים שהתקיימו במספר הזדמנויות. התלמיד איתו היא חשודה שקיימה את היחסים טרם מסר את גרסתו לחוקרים וכחלק מפעולות החקירה שמבצעת המשטרה, החוקרים ינסו לגבות עדויות מתלמידים וגורמים בבית הספר על מנת לחזק את החשדות. המידע הגיע לחוקרי המשטרה לאחר שהשמועה נפוצה בבית הספר ונבדקה על ידי גורמים במשרד החינוך שדיווחו על הדבר למשטרת רחובות.

לפני כשלוש שנים נעצרה מורה מאזור רחובות בחשד שקיימה יחסי מין עם חמישה מתלמידיה, בני 16 ו-17. המורה הודתה בחשדות שיוחסו לה והביעה חרטה על המעשים. לבסוף הורשעה המורה בקיום יחסי מין רק עם אחד התלמידים.

שלושה חודשים לפני כן נעצרה מורה בתיכון בתל אביב בת 35 בחשד שקיימה יחסי מין עם שני תלמידים בני 16 מבית ספר אחר בעיר. אז, המשטרה חשדה כי יחסי המין בוצעו בנוכחות הבעל. הפרשה נחשפה לאחר ששני הלתמידים רבו ביניהם "על ליבה של המורה" ומנהלת בית הספר בו הם לומדים שמעה את הויכוח והגישה תלונה במשטרה. המורה נחשדה שהכירה את השניים באמצעות תלמיד שגם איתו קיימה יחסי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully