וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפושעים יש יותר זכויות מלקורבנות"

עדי שמחוביץ

30.10.2008 / 18:03

אלכס לאוטין, בעלה של מרגריטה שנרצחה לפני 3 חודשים, הביע זעם על ההחלטה לדחות את פתיחת משפטם של שני החשודים ברצח

מערכת וואלה

(צילום: נועם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

בעלה של מרגריטה לאוטין שנרצחה לפני שלושה חודשים בבת ים, הביע הערב (חמישי) כעס רב בעקבות ההחלטה של בית המשפט המחוזי בתל אביב לדחות את משפטם של הנאשמים ברצח. בראיון לגלי צה"ל אמר הבעל אלכס: "האבסורד הוא שלפושעים במדינת ישראל יש יותר זכויות מנפגעים".

הבוקר הודיע בית המשפט כי הדיון המוקדם במשפטם של שני הנאשמים ברצח, רונן בן עדי ושמעון סבח שיוצגו על ידי עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני, נדחה לחודש פברואר וכי הדיון בשלב ההוכחות יחל בחודש יוני, כמעט שנה לאחר הרצח. הסיבה לדחייה היא כמות החומר הגדולה והצורך להמשיך את החקירה.

בעלה של הנרצחת, אלכס, אמר הערב: "יש כל מיני סיבות לדחייה, הפרקליטים של הנאשמים צריכים ללמוד את החומר, הרכב בית המשפט עסוק וזה עוד אחרי שניסו לזרז. זה כבר לא מפתיע, המערכות הגדולות עובדות לפי הקצב שלהן ובדרך שוכחים את האנשים הקטנים. גם שופטים צריכים לראות שמאחורי הדברים עומדת אישה יפה שהיו לה ילדים ואיננה".

דוקטור דנה פוגץ', ראש מרכז נוגה לנפגעי עבירה הקריה האקדמית אונו, ומי שמייצגת את בעלה של לאוטין, אלכס, אמרה היום כי "המשפחה תחיה במשך שנים בצילו של הליך משפטי ללא יכולת להשתקם. השלכה זו של הסחבת המשפטית אף אחד לא נותן דעתו. זה המחיר של אי מינוי שופטים".

לאוטין שהיתה אמורה לחגוג היום את יום הולדתה ה-32, נרצחה לפני כשלושה חודשים בעת בילוי עם בעלה ושני ילדיה בחוף הים בבת ים. על פי כתב האישום, בן עדי וסבח הגיעו במטרה להתנקש בחייהם של מוטי חסין ורמי אמירא ששהו באותה עת במסעדה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully