וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ברשת

ענת קם

30.10.2008 / 18:00

חברת Refresh של אדם שוב, הקימה אתר תוכן ומערכת בלוגים עבור ראש עיריית הרצליה יעל גרמן ומנהלת עבורה את קמפיין האינטרנט לקראת הבחירות

חברת האינטרנט של העיתונאי לשעבר אדם שוב, Refresh, הקימה בימים האחרונים אתר תוכן ומערכת בלוגים עבור ראש עיריית הרצליה יעל גרמן וסיעתה "הרצליה שלנו". Refresh מנהלת בימים אלה את קמפיין האינטרנט של ראש העיר לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד כשבועיים ובמסגרתו העלתה לאינטרנט אתר שיהווה את הזירה המרכזית של הקמפיין.

בנוסף, החברה מנהלת עבור גרמן פעילות באינטרנט הכוללת את התקשורת מול תושבי העיר ברשתות החברתיות פייסבוק ו- TheMarker Cafe, הקמת ערוץ טלוויזיה אינטרנטי של גרמן וסיעתה ב-YouTube וניהול קמפיין המודעות והקישורים הממומנים בפייסבוק וגוגל.

Refresh זכתה לפני מספר חודשים בהתמודדות על תקציב האינטרנט של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, המתמודד בימים אלה לקדנציה שלישית ומשקיע משאבים רבים בפנייה לקהל הצעיר באמצעות כלים אינטרנטיים. החברה הקימה ומנהלת את הבלוג של חולדאי ומסייעת לו בניהול פעילותו ברשתות חברתיות ובלוגים.

Refresh, בבעלות כתב גלי צה"ל לשעבר אדם שוב, הוקמה לפני כשנה יחד עם ניצן פלס, שהיה סגנו של שוב כשהיה העורך הראשי של TheMarker Cafe. החברה עוסקת בהקמת בלוגים, קהילות ורשתות חברתיות, יצירת אסטרטגיות פעולה שיווקיות ברשת וביישומן, הקמת זירות תוכן אינטרנטיות שמשרתות מטרות שיווקיות ואספקת דו"חות על אזכורי מותגים ומוצריהם ברשת בזמן אמת. בין לקוחותיה ניתן למנות את: קבוצת שטראוס, בית ההשקעות מגדל שוקי הון, רשת סטימצקי, קבוצת דפי זהב, יורוקום נוקיה ושירות הביטחון הכללי.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם שוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully