וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת בוקי

ענת קם

30.10.2008 / 17:45

ירון טן-ברינק מסתמן כמועמד המוביל של מעריב לעריכת המגזין "רייטינג", אבל בידיעות לא ממהרים לוותר על מבקר הטלוויזיה המושחז וידונו בשיפור תנאיו. אז מה אם לפני רגע פוטרו עובדים בעיתון בגלל קיצוצים

מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות ירון טן ברינק הוא המועמד המוביל של מעריב לעריכת מגזין הבידור "רייטינג". מנגד, בידיעות אחרונות לא מתכוונים לשבת בחיבוק ידיים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי היום הודיע טן-ברינק לעיתון שבכוונתו לעזוב. ביום ראשון צפויים להיפגש טן-ברינק ועורך ידיעות אחרונות שילה דה בר, לדון באפשרות שיפור תנאיו של טן-ברינק בעיתון כדי להשאירו. זאת, למרות שכזכור, רק בשבועיים האחרונים פוטרו מספר עובדים בעיתון, בהם כתב הפלילים הוותיק בוקי נאה ועובדים נוספים בדסק החדשות.

טן-ברינק, מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות בשנתיים וחצי האחרונות, מילא בעבר תפקידים שונים ב"רייטינג", בהם מבקר טלוויזיה ועורך אתר המגזין. לצדו של טן-ברינק היו מועמדים שי גולדן, שמונה לאחרונה לעורך מוסף "השבוע" בעיתון הארץ ומורן שריר, שערך את המגזין בפועל יחד עם עורך המשנה אליאב גולדפריד, אך הודיע כי אינו מעוניין בתפקיד באופן קבוע.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, לפני כחודש סיים מני אבירם את תפקידו כעורך "רייטינג" לאחר קרוב לשלוש שנים בתפקיד. הוא החליף את יובל נתן, העורך המייסד של המגזין, שעזב לטובת ערוץ ביפ וקשת אינטראקטיב. שמו של טן-ברינק עלה כמועמד לעריכת המגזין גם אז.

ירון טן-ברינק ביקש שלא להגיב לידיעה. במעריב אישרו, כי תפקיד עורך "רייטינג" הוצע לו וכי הוא הביע בו עניין. טרם התקבלה תגובת ידיעות אחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully