וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי לקוראי הארץ

ענת קם

30.10.2008 / 14:23

שי גולדן מונה לעורך ”השבוע” בעיתון הארץ במקום גליה ליכט. בהודעה שהפיץ העורך הראשי דב אלפון לעובדים כתב: ”הצטרפותו של שי מחזקת את הנהגת הארץ”

שי גולדן מונה לעורך "השבוע", חלק ב' של עיתון הארץ בימי שישי, במקום גליה ליכט. בהודעה שהפיץ היום עורך העיתון דב אלפון לכל העובדים כתב: "אני שמח לבשר על מינויו של שי גולדן לעורך 'השבוע' במקום גליה ליכט. שי יכנס לתפקידו ביום ראשון ומצטרף גם לעמוד הכותבים בעמוד האדיטוריאלי. הצטרפותו של שי מחזקת באופן משמעותי את הנהגת 'הארץ'".

גולדן, בן 37, היה בעבר סמנכ"ל תוכן בענני תקשורת ועורך מוסף התרבות והבידור "פרומו" של מעריב. במאי 2007 הודיע גולדן על עזיבתו את תפקיד סמנכ"ל השיווק של וואלה! לאחר כשנתיים בתפקיד. במהלך השנים פרסם שלושה ספרים, "המפצח", "בא לך להיות אלוהים" ו "האהבה כמחלה חשוכת מרפא". מאז עזיבתו עבד גולדן כמנכ"ל חברת סטארט-אפ ובתקופה האחרונה הוא עורך את אתר חדשות הגולשים "סקופ" וכותב טור קבוע במגזין TheMarker Week.

גליה ליכט הודיעה על פרישתה מעיתון הארץ בחודש יוני האחרון ומאז לא מונה לה מחליף. בעבר ערכה את חלק ב' של העיתון, עד ביטולו, ואף הייתה סגנית עורך מוסף הארץ. לאחרונה עלה שמה כמועמדת לתפקיד העורכת הראשית של הוצאת כתר במקומה של רונית ויס ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully