וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרג 7 אנשים בתאונה ונתפס נוהג ללא רשיון

נתיב נחמני וקובי מנדל

30.10.2008 / 14:09

רשיונו של תושב טמרה נשלל לאחר שגרם לתאונה בה נהרגו 7 אנשים. הדבר לא מנע ממנו להמשיך לנסוע בכבישים. היום הוא נתפס ונעצר

תושב הכפר טמרה שבגליל המערבי, שהורשע בעבר בגרימת מותם ברשלנות של שבעה אנשים בתאונת דרכים ורשיונו נשלל, נתפס היום כשהוא נוהג ברכבו בעת השלישה. הוא נעצר, הודה בחקירתו ומעצרו הוארך בארבעה ימים.

החשוד, אחמד עלי עוואד, הואשם בגרימת תאונה שבמהלכה נהרגו שבעה אנשים ושלושה נפצעו באורח קשה, בהם הוא עצמו. התאונה בגינה הורשע אירעה בשנת 1994 בכביש 70, בין צומת אחיהוד לשפרעם. עוואד נהג ברכב טרנזיט שהיה ברשותו והסיע עמו תשעה אנשים, במקום שמונה כמותר בחוק. על פי ההרשעה, במהלך הנסיעה הוא כיוון את תחנות הרדיו, ובתוך כך סטה עם רכבו לשוליים הימניים, ניסה לחזור למסלול, אך איבד שליטה והתנגש במשאית. בעקבות התאונה, בשנת 1999 הוא נדון ל-18 חודשי מאסר בפועל, ורשיונו נפסל ל-12 שנים.

אתמול ארבו לעוואד בלשי היחידה המרכזית של משטרת התנועה, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידיהם. הבלשים תיעדו אותו כשהוא נוהג ברכב תוך כדי שלילה, ועצרו אותו בצומת היציאה מהכפר. הבוקר הוא הובא לבית משפט להארכת מעצרו, ובמקביל גובש נגדו כתב אישום בגין נהיגה בזמן פסילה.

"תוצאות המשפט בו הורשע הן אמירה של בית המשפט שהחשוד זלזל בה. מדובר בפסילה שהוטלה עליו בגין תאונה קשה ביותר עם תוצאות טרגיות", אמר לוואלה! חדשות פקד שלומי נגר, ראש מחלק בילוש צפון בימ"ר משטרת התנועה .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully