וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנחל שקילל חיילים נעצר בחשד להסתה

30.10.2008 / 11:51

שמואל בן ישי נעצר לאחר שאיחל לחיילי צה"ל ש"גורלם יהיה כגורל גלעד שליט" בעקבות פינוי מאחז. מקורביו: "זו הצגה אחת גדולה"

משטרת מחוז ש"י עצרה היום (חמישי) את שמואל בן ישי, תושב קרית ארבע, שצוטט באמצעי התקשורת כמי שמקלל את חיילי צה"ל ומאחל להם ש"גורלם יהיה כגורל גלעד שליט" בעקבות פינוי מאחז סמוך לחברון. לטענת המשטרה, בן ישי חשוד בעבירת הסתה והסתה לאלימות. הוא ייחקר וצפוי להשתחרר בתנאים מגבילים לאחר חקירתו.

"המשטרה ממשיכה לעשות הצגות", טענו מקורביו בתגובה. "עצרו אותו כשהוא כבר היה בדרך לחקירה אליה הוזמן, ובכל מקרה אין בדברים שאמר משום עבירה פלילית. במדינת ישראל מותר לקלל, ומותר להתפלל למותם של אנשים, כך קבע גם בעבר היועץ המשפטי לממשלה בתקדים הפולסא דנורא, ועל כן המעצר של בן ישי הוא הצגה אחת גדולה לכלי התקשורת".

במכתב שהפיץ השבוע התנצל בן ישי על דבריו. "הייתי בסערת נפש קשה ביותר ולא דיברתי בהכללה כנגד חיילי צה"ל", כתב. עם זאת הוא הוסיף כי הוא מקווה ש"הקדוש ברוך הוא ישיב לכל מי שעסק בפינוי כגמולם".

ביום ראשון לפנות בוקר פונה מאחז בלתי חוקי סמוך לחברון, בו מתגוררות משפחותיהם של פעילי הימין נועם פדרמן וסיני תור. מתנחלים שהיו במקום צוטטו כמי שאמרו, כי "יהודים צריכים לבצע פיגוע נקם בחיילים על הפינוי", ו"אנו מאחלים שהם (החיילים) יינגפו לפני אויביהם, שכולם יהיו גלעד שליט, שכולם ייהרגו וכולם יישחטו כי זה מה שמגיע להם. זה צבא שמקריב דם של יהודים כדי להקים את פלסטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully