וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: השומר בדק את התיק ביציאה מהסופר

נתיב נחמני

30.10.2008 / 10:22

מה עושה עו"ד פלילי כשמבקשים ממנו לפתוח תיק ביציאה מ-AM:PM? תובע פיצויים. נשמע מופרך? האיש זכה בתביעה

אין מי שלא בדקו את תיקו בכניסה לבית עסק או למקום ציבורי כלשהו, ורובנו מקבלים זאת בהבנה, אבל כשהשומר שעמד בפתח סניף ה-AM:PM ביקש מעו"ד יהונדב בר-עוז לבדוק את התיק שלו ביציאה ואף מנע את יציאתו, הוא סרב, לבסוף נכנע, ולאחר מכן תבע.

לפני כחודש נכנס עו"ד בר-עוז לסניף הרשת שברחוב לינקולן בתל אביב וביקש לקנות פחית משקה דיאטטי. כשלא מצא את שביקש, הוא שאל את אחת העובדות אם המשקה נמצא בסניף אך קיבל תשובה שלילית, ופנה לכיוון היציאה. שהותו הקצרה בחנות עוררה את חשדו של שומר הסניף שביקש לבדוק בתיקו ובכיסיו של עורך הדין הצעיר על מנת לראות האם גנב דבר מה מהסניף.

בר-עוז ניסה לעזוב את המקום, אך לדבריו, השומר, "שהוא איש גדול", מנע ממנו לעשות זאת. "הוא אמר שאם לא אסכים לחיפוש הוא יזמין לי משטרה ושאני אצטרך לחכות שם בין חצי שעה לשעה", טען עורך הדין בבית המשפט, "אז בלית ברירה פתחתי את התיק למרות שאמרתי לו שאין לו זכות לערוך את החיפוש".

"בסך הכל רציתי לקנות משהו שלא היה. אז הלכתי משם, אבל למה צריך לבדוק אותי בגלל שהמלאי שלהם חסר?", אמר בן-עוז לוואלה! חדשות.

בבית המשפט טענו עורכי הדין של הרשת כי הסיפור מופרך ולא ניתן לבדוק אותו. לדבריהם, מספר השומרים שמתחלפים בכניסה לסניפי הרשת הוא גדול ולכן לא ניתן לאתר את השומר כדי לבחון את הגרסה. למרות הטענה, הוסיפו: "אנחנו מכירים את השומרים בסניפים, התובע מרחיק לכת ומגזים". השופט בני שגיא לא השתכנע, וקבע שמבחינתו בר-עוז הוא עד אמין. בהמלצת השופט הגיעו הצדדים לפשרה ומבלי שהנתבעת הודתה באחריות הוסכם שלבר עוז ישולמו פיצויים על סך 930 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • am:pm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully