וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוצר רוצה לנהל את תקציב האוניברסיטאות"

נעמה טלמור

30.10.2008 / 9:31

לקראת הדיון המכריע היום עם רה"מ, טוענים גורמים במועצה להשכלה גבוהה: "נשיאי האוניברסיטאות מבינים יותר מהאוצר בניהול תקציב"

"אגף התקציבים במשרד האוצר שם לעצמו למטרה לנהל בעצמו את תקציב ההשכלה הגבוהה והמוסדות", כך אמרו הבוקר (חמישי) גורמים בוועדה לתכנון ולתקצוב של המועצה להשכלה גבוהה. לטענתם, "הידע וההשכלה שיש לחברי הועדה לתכנון ולתקצוב, הצוות המנהלי שלה ונשיאי האוניברסיטאות והמכללות בניהול תקציב, עולה על זה של כל אחד מאנשי האוצר".

הדברים נאמרו לקראת הפגישה שיכנס היום בצהרים ראש הממשלה, פגישה בה ישתתפו שרת החינוך, שר האוצר ונציגי מערכת ההשכלה הגבוהה.

אמש התפוצץ המשא ומתן בין נציגי משרד האוצר לבין ראשי האניברסיטאות, ארבעה ימים לפני פתיחת שנת הלימודים. לדברי גורמים בוועד ראשי האוניברסיטאות, דקות ספורות לאחר שהחל המשא ומתן הבהירו נציגי האוצר שאין בכוונתם להיענות לדרישה להעביר 480 מיליון שקלים למערכת ההשכלה הגבוהה.

גורמים בוועדה לתכנון ותקצוב של ההשכלה הגבוהה (הות"ת) אמרו לוואלה! חדשות, כי נציגי האוצר מנעו מבכירי הוות"ת פגישה עם שר האוצר בטענה כי הפערים גדולים מדי. "כעת משהתפוצץ המו"מ, אולמרט נותר האחרון שיכול להביא לפתיחת שנת הלימודים ביום ראשון הקרוב", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully