וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקטור אי.טי

ירון שוורץ

31.10.2008 / 9:38

בעידן הניו-אייג', החייזרים לא רק קיימים, אלא נמצאים בכל מקום סביבנו. מי שמסוגל לתקשר איתם יוכל גם לרפא בעזרתם - הלקסיקון

חייזרים

כשאומרים חייזרים או חוצנים, מתכוונים ליצורים חיים שמקורם אינו בכדור הארץ. ביחס לאין סוף הכוכבים שמקיפים את הפלנטה, באמת קשה להאמין שאנחנו נמצאים כאן לבד. במהלך המאה הקודמת הופיעו מעת לעת טענות בדבר וודאיותם של ביקורי חייזרים בכדור הארץ וסרטי וידאו מטושטשים ניסו להנציח אירועים אלו.

לאחר מכן נטען, כי כל אותן תופעות ארכיאולוגיות-היסטוריות כמו הפירמידות או פסלי הענק באיי הפסחא, הן הוכחות לביקורם של חוצנים באזורנו. בארצות הברית עדיין מאמינים רבים, כי בבסיס הצבאי "אזור 51" שבמדינת נבדה, מוחזקים שרידים של חלליות חייזרים ושל החייזרים עצמם וכי ממשלת ארצות הברית עושה בהם ניסויים.

באשר יהיו טיעונים אלו נכונים או לא, בעידן הניו-אייג', החייזרים לא רק קיימים, אלא נמצאים בכל מקום סביבנו, ואלו המסוגלים להבחין בהם יכולים לתקשר עמם ואף לרפא בעזרתם מחלות. רק בישראל ישנם רבים הטוענים, כי קיבלו מסר שיש בביתם מרפאות חייזרים ושזהו ייעודם בחיים. כיום יש לפחות 50 מרפאות כאלו בארץ. מומחים מהתחום סוברים, כי אלו המגיעים לרמה תודעתית גבוהה, יכולים בקלות לזהות בתוך אין סוף הרבדים האנרגטיים שמסביבנו, את כל אותן דמויות אשר ללא הרף מנסות לתקשר עמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully