וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין לא מקומי

ענת קם

29.10.2008 / 21:41

הכנסת אישרה היום בקריאה ראשונה את הארכת שידורי החדשות המקומיות בכבלים. לאחר התנגדות משרד האוצר הושגה פשרה: הארכת ההסדר לחצי שנה בלבד

מליאת הכנסת אישרה היום בקריאה ראשונה את הצעת החוק של חברי הכנסת גדעון סער ושלי יחימוביץ' להארכת המשך שידורי החדשות המקומיות בטלוויזיה בכבלים. לאחר התנגדות משרד האוצר הושגה פשרה, לפיה הארכת תוקף הוראת השעה תהיה לחצי שנה בלבד, כלומר עד יוני 2009, מועד בו תידרש הכנסת הבאה לנושא.

על פי חוקים קודמים שיזמו חברי הכנסת סער ויחימוביץ' במהלך הקדנציה הנוכחית, הוארך כבר פעמיים תוקפו של ההסדר לשידורי החדשות המקומיות עד תום שנת 2008 ובאחרונה בוצעו תיקוני חקיקה נוספים, שנתנו הרשאה לרשות השידור להפיק את החדשות המקומיות. הליך החקיקה צפוי להסתיים עוד טרם יציאת הכנסת לפגרת הבחירות. אם לא ייעשה זאת, בסוף דצמבר 2008 ייפסקו שידורי החדשות המקומיות בהיעדר הסדר חקיקתי אחר.

סער ויחימוביץ': "החדשות המקומיות הן פלטפורמה בסיסית וחיונית לקיומו של הדיון התקשורתי והציבורי בנושאים מקומיים, חברתיים ופריפריאליים, שלהם השפעה ישירה ומשמעותית על חייהם של התושבים ושרק לעתים רחוקות מקבלים ביטוי במהדורות החדשות הארציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully