וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן ממשלת מעבר: אולמרט ייצא לוושינגטון

פנחס וולף

29.10.2008 / 18:44

שני הברווזים הצולעים, אולמרט ובוש, סיכמו בשיחה טלפונית להיפגש בוושינגטון עוד לפני השבעתו של נשיא אמריקאי חדש בינואר

ראש הממשלה אהוד אולמרט שוחח בטלפון הערב (רביעי) עם נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש. השניים דנו במגוון נושאים וסיכמו כי אולמרט ייפגש עם בוש בוושינגטון, עוד לפני השבעתו של נשיא חדש בארה"ב בינואר. לא נמסר באילו נושאים תעסוק הפגישה.

מאז ההכרזה על פיזור הכנסת, נשמעו קולות רבים שקראו לאולמרט לא לקבל החלטות מדיניות בעודו מכהן כראש ממשלת מעבר. ח"כ לימור לבנת (ליכוד) אף פנתה היום ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז ודרשה ממנו להנחות את אולמרט שלא לפתוח במו"מ מדיני במהלך ממשלת המעבר. "לתהליכים האמורים עלולות להיות תוצאות שישפיעו השפעה ניכרת על עתידה של המדינה במשך שנים רבות. אין בניהול משאים ומתנים מאין אלה דחיפות או צורך ציבורי חיוני, ולפיכך אין ממשלת מעבר רשאית לעסוק בהם על פי הדין", כתבה לבנת בפנייתה.

עם זאת, אולמרט אמר בפתיחת מושב החורף של הכנסת כי ממשלת המעבר בראשותו תמשיך לקבל החלטות. לדבריו, "התחושה של קיפאון טרום בחירות היא תחושה מטעה. ההחלטות יתקבלו והמדינה תנוהל". אולמרט הוסיף כי "החיים במדינת ישראל לא נפסקים והאינטרסים של המדינה לא נכנסים להקפאה, עדיין יש אתגרים ביטחוניים רבים. החשש מפני טרור אינו יכול להידחות בגלל בחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully