וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע עם דודלי

שגיב טל

29.10.2008 / 18:30

שגיב טל מתאהב שוב בדנה עם המארז החדש של "רגע עם דודלי"

תזכירו לי מה זה?

אם עברתם את גיל 30, לא צריך להזכיר לכם. אם אתם צעירים יותר, אז אתם צריכים להכיר את זה מאינספור שידורים חוזרים, ארועי נוסטלגיה, מחוות חגיגיות או סתם דאחקות של סטנדאפיסטים בניינטיז.

ובכל זאת, 12 הפרקים הראשונים של אם כל תכניות הילדים מבית היוצר של הטלוויזיה הלימודית - החל מהולדתו של רגע ומעברו מבובה על חוטים לציפי מור בשר ודם, דרך הצטרפותו של פיסטוק ועד להערות המתחכמות של חביתוש. כולל הופעות אורח של דנה, אדון ששון, סבתא מונה, כמו-כמו בובת הכפפה וציפי הציפור המצוירת.

התוספת שתופסת

אפשר היה לדחוס פנימה אחד מבין אין ספור הראיונות שהעניקו בחצי היובל האחרון שלמה ניצן, ציפי מור וספי ריבלין, או לפחות לכתוב את תקצירי הפרקים על העטיפה אבל זה לא קרה, ולא נורא. נדמה שהכל כבר נאמר ונכתב על התוכנית שכללה, בסך הכל, 23 פרקים. אגב, מי שמצפה לחזור על המנטרה "לא לוקחים מפתח של חביתוש בלי רשות של רגע ודודלי", לשיר "גרוטיאדה" או לחפש את מוקי הכלב של דנה, יאלץ לחכות למארז הבא. חלק מהקלאסיקות הגדולות פשוט לא נכנסו ל-12 הפרקים הראשונים. אל דאגה, השיר "הכי כדאי להיות קטנה" שם.

אז להזמין פיצה?

כן בטח, אבל עדיף שוקו מעוקר בבקבוק זכוכית ודובשניות במשקל. שימו את ה-DVD אצלכם בבית וסגרו את הפינה הפתוחה עם מחלות הילדות שלכם והקראש הבלתי פתור על דנה הקטנה. גלו שהמונח "שירות עצמי", לא היה קיים פעם בישראל וחשוב מזה, שספי ריבלין הביא תנועה ויכולות קומיות נדירות גם לתוכנית ילדים. ואולי, רק אולי, אם יש לכם ילדים בגיל הרך נסו להושיב אותם מול המסך. מי יודע, יתכן שהרגישות, המשחק, המוזיקה והאפקטים המרגשים יצליחו לעבוד גם על מי שנולד אחרי כהונת ממשלת רבין הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully